۱۴۰۳ شنبه ۰۳ آذر

سرویس متاما از زبان معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات تهران

ICTPRESS - متاما مرکز تماس ابری مخابرات ایران است که با همکاری نواتل به بازار ارائه شده‌ است و صاحبان کسب و کار که از خطوط مخابرات برای ارتباط با مشتریان خود استفاده می‌‌کنند، می‌توانند بدون تغییر شماره‌ و با استفاده از این سرویس، شماره‌های خود را ابری کرده و از مزایای بی شمار آن بهره‌مند شوند.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، با توجه به رونمایی سرویس مرکز تماس ابری مخابرات ایران «متاما» در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ امسال و در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال و نیاز کسب و کارها به مرکز تماس و تلفن گویا، متقی معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات تهران درخصوص قابلیت‌ها و مزیت‌های این سرویس توضیح داد: سرویس متاما یک سرویس دانش بنیان است و برای اولین بار در مخابرات با همکاری شرکت آریا سامانه با برند نواتل راه‌اندازی شد و به معنای مرکز تماس ابری مخابرات ایران است.

وی افزود: پیش از این شرکت‌ها برای اینکه بتوانند یک مرکز تماس و یک تلفن داشته باشند و داخلی ها را به هم وصل کنند، از سانترال استفاده می کردند، که دو خط را به ۱۶ خط تبدیل می کرد، تا همزمان ۱۶ خط بتوانند با هم تماس برقرار کنند. با توجه به اینکه تهیه و نگهداری خطوط سانترال هزینه بالایی داشت، زمان بر بود و نیاز به نیروی متخصص داشت، بعدها به این نتیجه رسیدند که از گستردگی اینترنت می توانند استفاده کنند و علاوه بر آن دیتا سنترهای مختلف را داشته باشند و از تکنولوژی و ظرفیت فضای ابری بهره مند شوند؛ به همین دلیل اسم آن را مرکز تلفن ابری گذاشتند.

متقی در ادامه درخصوص مزایای این سرویس بیان کرد: مخابرات استان تهران و شرکت نواتل سرویس متاما را تهیه کرده و در اختیار مشترکین قرار داده اند؛ این سرویس مزیت های فراوانی دارد، از جمله اینکه وابستگی جغرافیایی ندارد. یعنی شما هرجایی که هستید، در کل کشور می توانید پاسخگویی را انجام دهید. مزیت بعدی اینکه هزینه زیادی ندارد و هر زمانی که بخواهید می توانید کانال ها را در کمترین زمان افزایش دهید. برای مثال، قبلا اگر شرکتی در یک منطقه درخواست جابجایی داشت، برای مکان جدید باید سیم کشی و فیبرکشی انجام می شد، اما اکنون این اتفاق نمی افتد و راحت می توان شرکت را با استفاده از سرویس متاما به مکان دیگر انتقال داد. در اصل ما با متاما، مرکز تماس مجازی می فروشیم، مرکز تماسی که تحت یک دیتابیس، در یک مرکز و در یک سرور تعیین شده انجام می شود.

معاون تجاری و امور مشتریان  مخابرات منطقه تهران خاطرنشان کرد: هم مشترکین حقوقی و هم مشترکین حقیقی می توانند از این سرویس استفاده کنند، هر چند در حال حاضر متقاضیان این سرویس بیشتر مشترکین حقوقی هستند.

گفتنی است متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت شرکت نواتل به نشانی navatel.ir/metama مراجعه کنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

71281