۱۴۰۳ سه شنبه ۱۷ مهر

نحوه فعالسازی و مدت اعتبار تلگرام پرمیوم

ICTPRESS - تلگرام پرمیوم (Telegram Premium) نسخه پیشرفته و ارتقا یافته اپلیکیشن محبوب و پر طرفدار تلگرام است که با ارائه امکانات و ویژگی‌های جالب، جدید و متنوع، تجربه کاربران را افزایش می‌دهد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، این نسخه با قابلیت‌هایی مانند: ارسال استوری‌های پیشرفته، آپلود فایل‌هایی با حجم بیشتر، سرعت دانلود بالا و امکانات سفارشی‌سازی گسترده‌تر، گزینه‌ای مناسب برای کاربرانی است که به دنبال عملکرد جذاب‌تر در تلگرام هستند. در ادامه، نحوه فعال‌سازی تلگرام پرمیوم و مدت اعتبار این سرویس را به صورت کامل شرح خواهیم داد تا بتوانید به راحتی از امکانات این نسخه جالب استفاده کنید.

 

مزیت خرید تلگرام پرمیوم

افرادی که از پلتفرم تلگرام به‌ صورت‌ تجاری استفاده می‌کنند، همواره در پی خرید نسخه‌های جدید با قابلیت‌های بهتر هستند تا سود بیشتری از این پلتفرم عایدشان شود. این نرم افزار پیشرفته دارای مزایای زیر است که با خرید تلگرام پریمیوم شامل حال کاربران می‌شود.

 

آپلود فایل‌هایی با حجم بیشتر

کاربران تلگرام پرمیوم می‌توانند، فایل‌هایی تا حجم ۴ گیگابایت را آپلود کنند، در حالی که کاربران عادی ۲ گیگ بیشتر نمی‌توانند، دانلود کنند.

 

سرعت دانلود بیشتر

تلگرام پرمیوم سرعت دانلود فایل‌ها را برای کاربران افزایش می‌دهد. به جرات می‌توان گفت سرعت آن چند برابر تلگرام عادی است.

 

استوری‌های جدید پیشرفته

امکان ارسال استوری با تنظیمات اختصاصی برای کاربران پرمیوم فراهم شده است.

 

استیکرها و ایموجی‌های جدید

کاربران پرمیوم به مجموعه‌ای از استیکرهای متحرک و ایموجی‌های ویژه دسترسی دارند.

 

حذف تبلیغات

کاربران پرمیوم تبلیغات اسپانسری تلگرام را نمی‌بینند و از تجربه‌ای بدون تبلیغ لذت می‌برند. در نسخه عادی تلگرام تبلیغات به طور مکرر روی برنامه‌ها ظاهر می‌شود.

 

افزایش تعداد کانال‌ها و گروه‌ها

کاربران پرمیوم می‌توانند در کانال‌ها و گروه‌های بیشتری عضو شوند و امکاناتی نظیر پین کردن تعداد بیشتری از چت‌ها را داشته باشند.

 

ویژگی‌های مدیریتی پیشرفته

امکانات مدیریتی بیشتر برای دسته‌بندی و سازماندهی چت‌ها، بهبود نظم و سرعت در استفاده از تلگرام فراهم می‌کند.

 

تبدیل سریع صدا به متن

پیام‌های صوتی را می‌توانید به متن تبدیل کنید و بدون گوش دادن به آن‌ها، محتوای آن‌ها را متوجه شوید.با خرید تلگرام پرمیوم، امکانات بی‌نظیری در اختیار شما قرار می‌گیرد که تجربه کاربری شما را به‌طور چشم‌گیری بالا می‌برد.

 

قیمت خرید استارز تلگرام چقدر است؟

اپلیکیشن تلگرام همیشه با ارائه قابلیت‌های جدید و منحصر به فرد کاربرانش را متعجب می‌کند. در حال حاضر یکی از جدیدترین‌ ویژگی‌های این پلتفرم پر طرفدار استارز تلگرام است.

تلگرام استارز یک ارز نوین و درون برنامه‌ایی جدید است که توسط تلگرام تعیین شده و در روزهای ابتدایی طرفداران زیادی پیدا کرده است. تلگرام بعد از فعالسازی این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد تا از خدمات تبلیغات، خرید و فروش آیتم‌ها، هدیه به دوستان و غیره استفاده کند‌.

این روزها که تب و تاب ربات‌هایی که حالت بازی مانند در تلگرام دارند بسیار داغ است. به تازگی رباتی جدید رونمایی شده تا پرداخت‌های داخل تلگرام توسط آن ربات انجام شود. کاربران با استفاده از این بات می‌توانند ارزهایی را برای خرید محصولات دیجیتال داشته باشند.

کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتالی مخصوص از این بات را به ارز تون تبدیل کنند که این کار با استفاده از پلتفرم فرگمنت قابل انجام است. این بات بر عکس همستر، تپ سواپ، نات کوین و دیگر بات‌های جدید تلگرام حالت بازی‌گونه ندارد و روند آن براساس کدهای دعوتی است.

درخصوص اعتبار این بات گفته شده که کاملا معتبر بوده و دارای تیک آبی تلگرام است که نشانگر این است کخ استارز در ردیف ایردراپ‌های قابل اطمینان است.

قیمت خرید استارز تلگرام وابسته به تعداد ستاره‌هایی که می‌خواهید خریداری کنید متفاوت است. به عنوان مثال، قیمت هر ستاره تلگرام حدود 1085 تومان است. برای خرید استارز تلگرام، می‌توانید از پلتفرم‌هایی مانند فرگمنت استفاده کنید که امکان پرداخت با تون کوین را فراهم کرده است.

 

بوست تلگرام چیست و نحوه خرید آن چگونه است؟

بوست تلگرام یک قابلیت کارآمد و جدید است که به کاربران پرمیوم اجازه می‌دهد تا به کانال‌های مورد علاقه خود رای یا (بوست) دهند. این رای‌ها باعث فعال شدن قابلیت‌های اختصاصی نظیر ارسال استوری برای کانال تلگرام می‌‌شود. با استفاده از این قابلیت، مدیران کانال‌ها می‌توانند محتوای جذاب و متنوعی را با اعضای کانال‌شان به اشتراک بگذارند و ارتباط موثرتری با مخاطبان خود برقرار کنند.

 

.نحوه فعالسازی و مدت اعتبار تلگرام پرمیوم

 

نحوه خرید بوست تلگرام برای خرید بوست تلگرام، شما باید مشترک پرمیوم تلگرام باشید. سپس می‌توانید از طریق پلتفرم‌های مختلفی که این خدمات را ارائه می‌دهند، بوست مورد نظر خود را خریداری کنید. به عنوان مثال، سایت‌های متفاوت این خدمات را با قیمت‌های مختلف ارائه می‌دهند.

برای خرید بوست، کافیست لینک بوست خود را تهیه کنید و سپس از کاربران پرمیوم کانال یا گروه خود درخواست حمایت یا بوست کنید. همچنین می‌توانید با پرداخت هزینه، بوست مورد نظر خود را خریداری کنید. خرید بوست تلگرام روزانه هزاران نفر را وارد بازار کار و تجارت می‌کند.

 

سخن پایانی

تلگرام پرمیوم به عنوان نسخه پیشرفته و کارآمد تلگرام، تجربه کاربری بی‌نظیری را برای کاربران فراهم می‌آورد. با ویژگی‌های منحصر به فردی مانند سرعت بالا در دانلود، امکان ارسال فایل‌هایی بزرگ‌تر، استوری‌های جذاب و استیکرهای متحرک این نسخه به کاربران این فرصت را می‌دهد که از تلگرام به عنوان ابزاری برای ارتباطات حرفه‌ای، تجاری و سرگرمی استفاده کنند. خرید تلگرام پرمیوم نه تنها به معنای دسترسی به امکانات بیشتر است، بلکه نشان‌دهنده بهره‌مندی از جدیدترین فناوری‌های ارتباطی می‌باشد. با تلگرام پرمیوم امکان خرید استارز و بوست هم فراهم می‌شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

69735