۱۴۰۵ چهارشنبه ۰۳ تیر

دو هفته از قطع اینترنت بین‌الملل در ایران گذشت

ICTPRESS - گروه پایش اینترنت نت‌بلاکس اعلام کرد که دو هفته از قطع اینترنت بین الملل در ایران می‌گذرد و شهروندان همچنان به اینترنت جهانی دسترسی ندارند.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، طبق گزارشی که خبرگزاری سیتنا منتشر کرده است، گروه پایش دسترسی اینترنت NetBlocks اعلام کرد که اکنون دو هفته از زمانی که ایران در پی قطع سراسری اینترنت به «تاریکی دیجیتال» فرو رفت، گذشته است.

بر اساس این گزارش، پس از گذشت ۳۳۶ ساعت از آغاز این قطع اینترنت، بخش عمده مردم همچنان از دسترسی به اینترنت جهانی محروم مانده‌اند و عملاً از جهان خارج جدا شده‌اند.

در این مدت، کاربران عادی فقط به یک اینترانت داخلی محدود دسترسی دارند؛ شبکه‌ای که خدمات و وب‌سایت‌های داخلی را ارائه می‌دهد اما ارتباط با اینترنت جهانی را فراهم نمی‌کند.

 

نت بلاکس

نظرات : 0

ثبت نظر

77206