۱۴۰۵ چهارشنبه ۰۳ تیر

به کارگیری دومین قطار ملی مترو در شبکه متروی تهران

ICTPRESS - دومین قطار ملی مترو در شبکه متروی تهران در خط ۲ به کار گرفته شد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از معاونت حمل‌ونقل شهرداری تهران، قطار شماره ۷۰۱ از سری قطارهای قرارداد تولید ۱۱۳ دستگاه واگن ملی، به عنوان دومین رام قطار بومی شرکت واگن سازی تهران، هفته گذشته تحویل شرکت بهره برداری مترو شد و در خط ۲ شبکه متروی پایتخت به کار گرفته شد.

 این قطار روزانه بیش از ۲۵ هزار مسافر را جابجا کرده و در ۵ روز اخیر ، بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر طی مسیر داشته است.

نظرات : 0

ثبت نظر

92399