۱۴۰۵ چهارشنبه ۰۳ تیر

ساعت کاری کارمندان ادارات استان تهران در فروردین اعلام شد

ICTPRESS - سخنگوی سازمان اداری استخدامی گفت: ساعت کاری کارمندان ادارات استان تهران از ساعت ۸ تا ۱۶ خواهد بود که طبق دستورالعمل استانداری در حال حاضر حضور کارمندان در ادارات ۲۰ درصد است.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، رحمانیان، سخنگوی سازمان اداری و استخدامی کشور، بر اساس بخشنامه ابلاغی معاون رئیس‌جمهور در تاریخ ۱۴ اسفند، تعیین نحوه حضور کارکنان و شیفت‌بندی ادارات در اختیار استانداران قرار گرفته است.

 وی توضیح داد: شرایط استان‌ها یکسان نیست و میزان تهدیدات و وضعیت انتظامی در نقاط مختلف کشور متفاوت است؛ به همین دلیل درصد حضور کارکنان و تنظیم ساعات کاری در هر استان مطابق تشخیص استاندار و مقامات عالی دستگاه‌های اجرایی تعیین می‌شود.

وی افزود: در تهران حضور کارکنان با الگوی ۲۰ درصدی انجام می‌شود و ساعات کار همان ۸ صبح تا ۴ بعدازظهر است. در سایر استان‌ها نیز بر اساس شرایط و تصمیم استانداران، ممکن است این درصد و نحوه شیفت‌بندی متفاوت باشد. هدف این است که ضمن حفظ آمادگی و رعایت شرایط موجود، کار مردم در دستگاه‌ها دچار وقفه نشود.

رحمانیان همچنین درباره زمان اعمال افزایش حقوق کارکنان دولت گفت: پیگیر  اعمال افزایش حقوق‌ها در فروردین‌ هستیم که امیدواریم  این اقدام  در فیش حقوقی پایان فروردین قابل مشاهده باشد.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

نظرات : 0

ثبت نظر

27577