۱۴۰۵ چهارشنبه ۰۳ تیر

توسعه پروژه فیبرملی نیازمند حمایت مجلس و تسهیل‌گری دولت

ICTPRESS - علیرضا لطفی مدیرمخابرات منطقه تهران: پیشرفت پروژه فیبرنوری در کشور به ویژه در استان تهران بعنوان زیرساخت و بستر اصلی شبکه ملی اطلاعات و زیرساخت اصلی حاکمیت، نیازمند حمایت مجلس شورای اسلامی و تسهیل گری دولت بخصوص در بخش قوانین، مقررات و صدور مجوزهاست.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، لطفی مدیرمخابرات منطقه تهران در نشستی باحجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی که یکشنبه 23 فروردین ماه در ساختمان شهید یزدی مخابرات منطقه تهران به انجام رسید،  ضمن بیان این مطلب افزود: زیرساخت ارتباطی و بستر اصلی شبکه ملی اطلاعات و تکمیل آن فقط از سوی شرکت مخابرات ایران امکان پذیراست و همکاری و تعامل بیشتر شهرداری و تسهیل‌گری حوزه خدمات شهری در بخش حفاری‌ها و ایجاد شبکه ارتباطی، ضرورت اصلی و لازمه پیشرفت پروژه ملی است.


لطفی مدیرمخابرات منطقه تهران خطاب به عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: پروژه فیبرنوری شرکت مخابرات ایران طی همایشی باحضور رییس‌جمهور محترم در سال گذشته به عنوان پروژه فیبرنوری ملی اعلام شد و مقرر شد اجرای این طرح عظیم ملی، باشتاب بیشتری انجام گیرد.


مدیر مخابرات منطقه تهران همچنین به تشریح اقدامات گسترده مخابرات منطقه تهران در ایام جنگ تحمیلی، عملکرد مخابرات تهران در سال گذشته و برنامه‌های توسعه شبکه در سال جاری پرداخت.شایان ذکر است حجت الاسلام و المسلمین سلیمی عضو هیات‌رئیسه و همچنین عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، از خدمات و تلاش‌های جهادی و شبانه‌روزی مدیران و کارکنان‌ مجموعه مخابرات در سراسر کشور بویژه در پایتخت ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی دشمن آمریکایی صهیونیستی تقدیر و مجموعه تلاش‌های جهادی کارکنان شرکت مخابرات را، ارمغان‌آور ثبات و پایداری شبکه ارتباطی و مخابراتی توصیف کرد.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

75165