روایت مدیر مخابرات منطقه تهران از مجاهدان وصل و ارتباط
ICTPRESS - مدیر مخابرات منطقه تهران با حضور در استودیو رادیو مخابرات تهران به تشریح اقدامات مجاهدانه کارکنان در ایام جنگ تحمیلی و استمرار حرکت جهادی برای رفع آسیبهای وارده به مراکز مخابراتی پرداخت.
به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، لطفی در این گفتوگو با اشاره به تلاش شبانه روزی همکاران مخابرات مناطق هفتگانه، مراکز مخابراتی و بخشهای فنی افزود: شبکه ارتباطی استان علیرغم آسیبهای وارده به برخی تجهیزات، در اسرع وقت ترمیم و بازسازی شده و ارتباط تلفنی شهروندان بصورت کامل برقرار بود.
لطفی با تاکید بر لزوم توسعه همه جانبه فیبر ملی با همکاری و تعامل هرچه بیشتر سازمانهایی نظیر شهرداریها اظهارداشت: ایجاد شبکه ارتباطی امن، باکیفیت و پایدار مستلزم درک صحیح از شرایط و در نظرگرفتن منافع ملی کشور است و اینترنت ملی در زمره خواستههای همیشگی رهبر شهیدمان بود که همواره بر ارائه خدمات ارتباطی به مردم شریف ایران اسلامی مبتنی بر توانمندیهای داخلی تاکید داشتند.
استقبال مردم از اینترنت داخلی برای استفاده از خدمات الکترونیکی همچون امور بانکی، خریدهای اینترنتی، استفاده از برنامههای آموزشی غیرحضوری، کلاسهای آنلاین و پرداخت هزینههای مدرسه فرزندان، برقراری ارتباط والدین با مدرسه و معلمان و همچنین تماسهای شغلی والدین، ارتباط صوتی و تصویری با خانواده، دوستان و آشنایان از طریق پیامرسانهای داخلی، تماشای فیلم و سریال و انیمیشن از پلتفرمهای داخلی با بهره گیری از شبکه اینترنت داخلی، از دیگر محورهای این گفت وگو به شمار می رود.
نظرات : 0