بلیت مترو و اتوبوسهای BRT همچنان رایگان است
ICTPRESS - سخنگوی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه بلیت مترو و اتوبوسهای BRT همچنان رایگان است، گفت: قیمتهای قانونی مصوب ١۴٠۵ فعلا اعمال نمیشود.
به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، عبدالمطهرمحمدخانی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس در توضیح بیشتر اظهار داشت: با تصمیم شهردار تهران و بر مبنای اختیارات قانونی، بلیت مترو و اتوبوسهای تندرو در تمام خطوط شهر تهران تا اطلاع بعدی رایگان خواهد بود.
به گفته سخنگوی شهردار تهران، قیمتهای قانونی مصوب سال ١۴٠۵ که امروز در رسانهها اعلام شد فعلا اعمال نمیشود.
منبع : ایسنا
نظرات : 0