۱۴۰۵ چهارشنبه ۰۳ تیر

اتوبوس و مترو تا یک هفته دیگر هم رایگان است

ICTPRESS - با تصویب شورای شهر تهران استفاده از مترو و اتوبوس تا یک هفته دیگر (۲۲ اردیبهشت‌ماه) رایگان شد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، در جلسه امروز (سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۵) شورای شهر تهران وضعیت تمدید رایگان بودن یا پرداخت هزینه بلیت حمل و نقل عمومی شهر تهران (مترو و اتوبوس) بررسی و مصوب شد که به مدت یک هفته دیگر (تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه) رایگان بودن مترو و اتوبوس در شهر تهران تمدید شود.

پس از پایان این مدت زمان مجددا وضعیت بلیت حمل و نقل عمومی شهر تهران بررسی خواهد شد.

گفتنی است، در پی جنگ رمضان، با تصویب شورای شهر تهران استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی (اتوبوس و مترو) از ۹ اسفند رایگان شد.

 

منبع: ایسنا

نظرات : 0

ثبت نظر

80965