۱۴۰۵ چهارشنبه ۰۳ تیر

پایان طرح رایگان؛ اخذ مجدد کرایه مترو و اتوبوس از فردا

ICTPRESS - سخنگوی شورای شهر تهران گفت: از فردا وضعیت پرداخت بلیت‌های مترو و اتوبوس به روال سابق برمی‌گردد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، علیرضا نادعلی در حاشیه جلسه امروز (سه‌شنبه) شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز طرح‌های یک فوریت الزام شهرداری تهران جهت حفظ بناهای یادمان جنگ و کلیه بناهای تاریخی آسیب‌دیده و یک فوریت اصلاح نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران به تصویب رسید و برای بررسی بیشتر به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع شد.

وی افزود: طرح نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران را ۱۰ نفر از اعضای شورا به ریاست شورا تقدیم کردند و امروز با ۱۳ رأی به تصویب رسید؛ تا زمانی که وضعیت این طرح مشخص شود تمدید رایگان ماندن مترو و اتوبوس اتفاق نمی‌افتد.

سخنگوی شورای شهر تهران بیان کرد: بر این اساس از فردا، وضعیت پرداخت بلیت‌های مترو و اتوبوس به روال سابق برمی‌گردد.

نظرات : 0

ثبت نظر

43023