معاون تجاری مخابرات تهران: اتصال فیبرنوری در استان تهران رکورد زد
ICTPRESS - علیرضا رحیمی اظهار داشت: با تغییر رویکردها و تسهیلگری در فرایندهای توسعه فروش، برای نخستینبار رکورد اتصال و برقراری سرویس بر بستر فیبرنوری در استان تهران، روزانه به حدود ۱۶۰۰ رسید.
به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، علیرضا رحيمی معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه تهران، روز یکشنبه ۲۷ اردیبهشتماه در جلسه هماهنگی با نمایندگان فروش بیان کرد: با بررسی و بازنگری قراردادها و افزایش پیمانکاران و نمایندگان فروش و ساده سازی فرایندها، موانع و مشکلات موجود در مسیر اجرای درست و بموقع قراردادها برطرف شد، که نتیجه این هماهنگی در آمار اتصال فیبرنوری و برقراری سرویس مشتریان متبلور است.
وی ضمن توضیح درخصوص وضعیت موجود اتصال فیبرنوری و دایری سرویس در تهران، ظرفیت و پتانسیل استان تهران را بسیار بالاتر از سطح فعلی دانست و گفت: قطعا با برنامه ریزی دقیق تر، تعامل بهتر و تلاش بیشتر می توانیم تعداد بیشتری از متقاضیان فیبرنوری را جذب کرده و شرایط بهره برداری آنان از سرویس های جدید بر بستر فیبرنوری را فراهم کنیم.
نظرات : 0