۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

گزارش

عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران: مشتری باید احساس کند مخابرات همیشه همراه اوست

ICTPRESS - مهندس جعفرپور عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در جمع مدیران و روسای مراکز مخابراتی منطقه شش تهران گفت: دسترسی همگان به سرویس باکیفیت باید در دستور کار شرکت مخابرات قرار گیرد و مشتری حضور

انتشار گزارش دستاوردهای مالی ال‌جی در سال 2023؛ کسب بالاترین درآمد سالانه ال‌جی در تاریخ

ICTPRESS - شرکت ال‌جی با انتشار نتایج مالی خود برای سال 2023، درآمد تلفیقی 84.2 تریلیون و سود عملیاتی 3.55 تریلیون وون کره جنوبی را اعلام کرد.

پیکاپک نخستین پلتفرم آنلاین سمپلینگ در ایران

ICTPRESS - پیکاپک، نام استارتاپی در حوزه سمپلینگ است که نخستین پلتفرم مدرن این حوزه را از دو سال پیش در ایران راه‌اندازی کرده است.

بازیافت و استفاده مجدد از قطعات لوازم خانگی قدیمی ال‌جی در تولید محصولات جدید

ICTPRESS - ال‌جی با اجرای ابتکارعمل‌هایی نظیر بازیافت اصولی محصولات و استخراج مواد از محصولات دور ریخته شده می‌تواند از محصولات قدیمی محصولی نو بسازد.

پرداخت الکترونیک سداد از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد

ICTPRESS - شرکت پرداخت الکترونیک سداد در مراسمی که با حضور مدیران این شرکت به همراه مدیران بانک ملی و جمعی از فعالان و کارشناسان حوزه فین‌تک و استارتاپ‌ها برگزار شد، از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد.

معرفی تلویزیون‌های جدید OLED سامسونگ و قابلیت‌های آن

ICTPRESS - سری OLED تلویزیون‌های سامسونگ با بهره‌مندی از فناوری کوانتوم‌دات، علاوه بر نمایش رنگ‌هایی خالص‌تر از همیشه، روشنایی خیره‌کننده‌ای ارائه می‌دهد.

ضرورت توسعه همکاری‌های مشترک کشوهای عضو اکو در حوزه ICT

ICTPRESS - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی، اکو بر ضرورت توسعه روابط و همکاری‌های مشترک کشورهای عضو در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد.

گزارش عملکرد پلتفرم آنلاین سلامت بقراط: رشد ۹۲ درصدی ویزیت آنلاین و حضوری در سال ۱۴۰۱

ICTPRESS - پلتفرم آنلاین سلامت بقراط گزارش عملکرد سال ۱۴۰۱ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش بقراط در سال گذشته با رشد کل ویزیت آنلاین و حضوری، رشد ۹۲ درصدی را در سال ۱۴۰۱ رقم زده است.

سامسونگ مانیتور گیمینگ جدید Odyssey OLED G9 را عرضه کرد

ICTPRESS - شرکت سامسونگ از عرضه جهانی مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9 با نام مدل G95SC خبر داد.

زیان ۵هزار میلیارد تومانی مخابرات به دلیل تاخیر در ابلاغ یک مصوبه

ICTPRESS - مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: طی این دو سال علاوه بر یک دهه گذشته، به علت این تاخیرها به مخابرات زیان وارد شد و اکنون شرکت مخابرات با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می کند.