واریز تسهیلات به حساب همه دانشجویان علوم پزشکی متقاضی در سال گذشته
ICTPRESS - معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از واریز تسهیلات به حساب همه دانشجویان علوم پزشکی متقاضی در سال گذشته خبر داد.
به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از مفدا، حمید رئیسی اظهار کرد: تسهیلات به حساب همه دانشجویان علوم پزشکی که سال گذشته متقاضی وام بودند، واریز شده است.
وی خاطرنشان کرد: ثبت نام وام دانشجویی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ بر اساس پرتال تعریف شده از تاریخ ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۵ توسط دانشگاه و دانشکدههای علوم پزشکی کشور انجام میشود.
شایان ذکر است در صورت ارسال اسناد، تسهیلات از اواخر اردیبهشت ماه جاری پرداخت خواهد شد.
نظرات : 0