۱۴۰۳ یکشنبه ۲۲ مهر

شنیدنی

برای نخستین‌بار ۲ نفر در خواب با هم گفتگو کردند!

ICTPRESS - محققان برای نخستین بار یک ارتباط دو طرفه بین افراد در حالت خواب و رویای شفاف ایجاد کردند.

گفتگوی رادیویی با ادریس فتحی (معرفی بخش دانش‌آموزان استثنایی بنیاد قلم‌چی)

ICTPRESS - ادریس فتحی مسئول بخش استثنایی بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی(وقف عام) طی گفتگویی در رادیو کانون، اهم خدماتی که به دانش‌آموزان استثنایی ارائه می‌شود، تشریح کرد.

بشنوید: خبرهای فناورانه با صدای محمد فواد رحمان سرشت در «رادیو همراه» از شبکه رادیویی جوان

ICTPRESS - این برنامه زنده که روزهای شنبه تا پنج شنبه از شبکه رادیویی جوان (صدا ج.ا.ا) پخش میشود، روزهای جمعه از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و به مدت ۶۰ دقیقه به مخاطبان ارائه میشود.

گپی با مخاطبان «رادیو همراه» از شبکه رادیویی جوان با خبرهای طلایی فناوری

ICTPRESS - این برنامه زنده که روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۶:۳۰ بمدت ۳۰ دقیقه از شبکه رادیویی جوان (صدا ج.ا.ا) پخش میشود، روزهای جمعه از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و به مدت ۶۰ دقیقه به مخاطبان ارائه میشود.

گفتگوی کارشناسی رادیو جوان با محمد فواد رحمان سرشت مدیرمسئول شبکه خبری ICTPRESS + فایل صوتی

ICTPRESS - کاربری شبکه های اجتماعی و ابزار های نوین فناوری، عرصه را برای دید و بازدیدهای نوروزی فارغ از زمان و مکان هموارتر کرده است.

محمد فواد رحمان سرشت در برنامه "نمودار" رادیو ایران: توسعه فناوری نوین در کشور زمینه ساز اشتغالزایی و رونق اقتصادی است + فایل صوتی

ICTPRESS - توسعه فناوری های نوین بخصوص فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور، بطور روزافزون با اشتغالزایی برای اقشار مختلف جامعه و به دنبال آن رونق کسب و کار و اقتصاد کشور ، همراه خواهد بود.

مدیرمسئول ICTPRESS در برنامه نمودار "رادیو ایران" : جامعه اطلاعاتی ایران خواستار تولید و اطلاع رسانی محتوای ناب بومی + صوت

ICTPRESS - در پی حرکت های ملی همگام با رخدادهای جهانی در حوزه رسانه های دیجیتال، امروز جامعه اطلاعاتی ایران خواستار محتوای مناسب بومی و اطلاع رسانی طبقه بندی شده است.

گفتگوی صوتی ICTPRESS با شهاب الدین شهرابی فراهانی مدیر مرکز مشاوره روانشناسی شبنم

ICTPRESS - مرکز مشاوره روانشناسی "شبنم" هفتم آبان 94 با حضور فعالان این حوزه ، ضمن آغاز مشاوره در همین روز برای خانواده ها، رسما افتتاح شد.

GITEX 2015 Dubai : همکاری فراری با کسپرسکی در نمایشگاه جیتکس برای رانندگی واقعی در دنیای مجازی + فیلم

ICTPRESS - جیتکس 2015 امروز یکشنبه 26 مهر آغاز بکار کرده و تا روز پنج شنبه 30 مهر در مرکز تجارت جهانی دوبی میزبان علاقه مندان است.

گفتگوی صوتی شبکه خبری ICTPRESS با دکتر وحید یزدانیان رئیس دانشکده علمی و کاربردی پست و مخابرات

ICTPRESS - رئیس دانشکده علمی و کاربردی پست و مخابرات گفت: این دانشکده تنها مرجع و ارائه دهنده آموزش های بخش ICT کشور است و آموزش کوتاه مدت به وزارت ارتباطات و شرکتهای وابسته را در دستور کار دارد.