۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۵ مهر

نوت بوک Zenbook UX305 ایسوس عرضه شد

به گزارش ICTPRESS - در حال حاضر ایسوس به عنوان برند برتر در فروش بیشترین نوت بوک در بازار ایران نیز شناخته می شود و همین موضوع نشان دهنده محصولات قدرتمند و کاربرپسند ایسوس است.
نوت بوک های ایسوس با توجه به نوع کاربری و طراحی در گروه های مختلفی قرار میگیرند که یکی از آن ها خانواده Zenbook است. نوت بوک های سری Zenbook صرف نظر از مشخصات فنی، از طراحی ویژه و منحصر بفردی برخوردار هستند که توانستند جوایز متعددی را در این زمینه از آن خود کنند.
این اولترابوک زیبا و سبک به پردازنده های نسل جدید اینتل به نام برادول از سری Core M و پردازنده گرافیکی HD Graphics 5300 اینتل مجهز شده است و از سیستم عامل ویندوز 8.1 پشتیبانی می کند تا بهترین عملکرد محاسباتی را ارائه دهد. همانطور که گفته شد UX305 یک نوت بوک 13.3 اینچی با نمایشگر لمسی QHD+ و پنل IPS است. وضوح تصویر این نمایشگر 3200x1800 است و تصاویر را با کیفیت بالا و رنگ های خیره کننده به نمایش در می آورد.
Zenbook UX305 ایسوس به 8 گیگابایت حافظه و یک درایو SSD با ظرفیت 256 گیگابایت مجهز شده است تا سرعت ذخیره سازی اطلاعات در این سیستم به مراتب افزایش یابد.
اما امکانات این اولترابوک به همین جا ختم نمی شود. ایسوس محصولات خود را به فناوری های انحصاری و نوینی مجهز می کند تا کاربران بتوانند از حداکثر توانمندی های سیستم خود بهره مند شوند. UX305 علاوه بر برخورداری از اسپیکرهای قدرتمند Bang & Olufsen ، فناوری صوتی SonicMaster ایسوس را نیز در اختیار دارد. بنابراین می توانید از تجربه جدید و لذت بخشی در اجرای فایل های صوتی و ویدیویی برخوردار شوید.
اولترابوک UX305 امکانات اتصالی پرسرعت و کاملی را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. با وجود 3 پورت USB 3.0، خروجی های میکروفون و هدفون، خروجی micro HDMI، یک اسلات Micro SD و همچنین قابلیت پشتیبانی از استانداردهای پر سرعت بیسیم 802.11ac و همچنین Bluetooth 4.0 تمامی امکانات لازم برای نقل انتقال پرسرعت هر گونه اطلاعاتی برای شما فراهم شده است.
خوب است بدانید بدنه Zenbook UX305 تماما از جنس آلومینیوم بوده و تنها 1.2 کیلوگرم وزن دارد و در دو رنگ آلیاژ سرامیک و سنگ آبسیدین ارائه می شود.
. UX305 علاوه بر برخورداری از اسپیکرهای قدرتمند Bang & Olufsen ، فناوری صوتی SonicMaster ایسوس را نیز در اختیار دارد.

نظرات : 0

ثبت نظر

11833