۱۴۰۳ سه شنبه ۲۴ مهر

گوشی های سامسونگ سری A با بدنه فلزی، وارد ایران می ‌شود

به گزارش ICTPRESS، این تلفن ‌های هوشمند با سخت‌افزاری بهبود ‌یافته، دارای بدنه‌ فلزی و خوش دست هستند و به ‌راحتی امکان ثبت و به اشتراک گذاشتن لحظات خوش کاربران را در شبکه‌های اجتماعی فراهم می ‌کنند.
Samsung GALAXY A5 و Samsung GALAXY A3 برای کسانی که به طور مداوم به اینترنت متصل هستند و می‌ خواهند از طریق شبکه‌های اجتماعی تصاویر ثبت شده را به سرعت به نمایش بگذارند، تجربه فوق‌العاده‌ای است.
دوربین جلوی این دو محصول پنج مگاپیکسل است که امکان گرفتن عکس‌ هایی با کیفیت بالا را بیش از پیش آسان کرده است. این دو گوشی به یک پردازشگر 1.2 گیگاهرتزی Quad Core مجهز هستند که می‌ توانند چند کار را به طور پیوسته و همزمان انجام دهند و امکان وب ‌گردی (Browsing) سریع‌تر را فراهم کنند.
Samsung GALAXY A5 و Samsung GALAXY A3 به یک نمایشگر Super AMOLED پیشرفته و فناوری نمایش قابل‌ انطباق مجهز هستند که می‌ توانند تصاویر را شفاف ‌تر و با کنتراست بالایی ارائه دهند و به این ترتیب در بیشتر فضاها حتی زیر نور زیاد خورشید، محتوایی با کیفیت بهتر و رنگ‌های زنده‌ تر را نمایش دهند، بهبود می ‌بخشد.
همچنین با بهبود عملکرد تطبیق صدا (Adjustable Audio) در Galaxy A5 وGalaxy A3 ، صدای محیط تاثیر بسیار کمتری بر کیفیت صدای خروجی داشته و می توانید از بهترین کیفیت صدا لذت ببرید.

نظرات : 0

ثبت نظر

17898