۱۴۰۳ دوشنبه ۲۳ مهر

حلول ماه رمضان مبارک / کمپین ICTPRESS ویژه رمضان از افطار تا سحر

به گزارش ICTPRESS ، محمد فواد رحمان سرشت مدیرمسئول شبکه خبری آی سی تی پرس ضمن تبریک حلول ماه میهمانی خدا "رمضان المبارک" گفت: با توجه به اهمیت اطلاع رسانی در جهان امروز و گسترش فناوری های نوین، ماه مبارک رمضان ماه تفکر و بندگی فرصت مناسبی برای روزه داران است تا لحظاتی را از افطار تا سحر به بررسی اخبار و اطلاعات روزآمد حوزه های نوین تکنولوژی بپردازند.
وی خاطرنشان کرد: به همین منظور شیفت جدید ICTPRESS از افطار تا سحر در ماه مبارک رمضان به اطلاع رسانی موضوعی در حوزه های گوناگون فناوری از جمله مقوله تحلیلی ارتباطات و دین خواهد پرداخت.
فواد رحمان سرشت افزود: این درحالی ست که کاربران و مخاطبان شبکه خبری ICTPRESS در طی روز نیز می توانند بصورت لحظه به لحظه از آخرین اخبار و رویدادهای فناوری های پیشرفته در جهان و ایران باخبر شوند.
وی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امیدواریم از این طریق قدم کوچکی در مسیر توسعه علم و دانش در ماه خدا که در آن فراگیری ، تفکر و مطالعه ارزش و جایگاه رفیعی دارد، برداریم.
به گزارش ICTPRESS ، رویت هلال ماه مبارک رمضان بر مقام معظم رهبری مسجل شد و فردا پنجشنبه، ۲۸خرداد، نخستین روز ماه مبارک و پرفیض رمضان است.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

18015