۱۴۰۳ یکشنبه ۲۲ مهر

نسخه جدید Need For Speed مانند یک فیلم واقعی ساخته شده

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ،  نسخه جدید Need For Speed که این هفته وارد بازار شد فوق‌العاده است. از همه مهمتر این بازی نشان میدهد زمانیکه یک توسعه دهنده بازی یک سال مرخصی میگیرد تا روی یک بازی کار کند نتیجه کار تا چه اندازه می‌تواند عالی از کار دربیاید.معمولا وقتی از کلمه سینمایی برای توسیف یک بازی استفاده می‌شود یعنی اینکه هیاهو و سروصدای زیادی قرار است به پا شود، همیشه بحث شیوه‌های نمایشی مطرح نیست بلکه گاهی اتفاقات نوشته شده مهم‌تر است.
اما تیم Ghost Game خیلی به این نظریه پایبند نیست و به جای اینکه به دنبال ایجاد هیایو و جنجال باشد که شاید فقط هم یکبار این اتفاق رخ دهد، در عوض Need For Speed را تا جایی که می‌توانست مانند صحنه‌ای از یک فیلم واقعی ساخته است.
شاید فعلا این موضوع خیلی برای شما قابل باور نباشد ولی کمی صبر کنید تا ببینید که Need For Speed جدید چه حسی به شما منتقل می کند.
اگر همچنان تصمیمی برای خرید این بازی فوق‌العاده ندارید به شما پیشنهاد می‌کنم برای دیدن تیزر تبلیغاتی این بازی و همچنین فیلمی از مقایسه اجرای این بازی روی پلی‌استیشن ۴ (PS4) و ایکس‌باکس‌وان (Xbox One) به صفحه آپارات ما به آدرس www.aparat.com/ICTPRESS مراجعه کنید.

نظرات : 0

ثبت نظر

83284