۱۴۰۳ یکشنبه ۲۲ مهر

سیستم Sync Connect در حال محقق کردن رویاها

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS،  با استفاده از این سیستم دارندگان گوشیهای هوشمند قادر هستند با اجرای اپ سینک کانکت در ماشین را قفل کنند، باز کنند، از وضعیت ماشین مانند میزان سوخت، روغن، مقدار باطری، هوای داخل لاستیک با خبر شوند.
همچنین می‌توانند از روی نقشه محل پارک ماشین را پیدا کنند، و زمانی را مشخص کنند که ماشین سر آن ساعت بصورت خودکار آماده و گرم شود. به گفته فورد: فرض کنید باید ساعت ۸ صبح خانه را ترک کنید. پس میتوانید برنامه را برای ساعت 7:50 صبح تنظیم کنید، سپس ماشین روشن میشود، گرم میشود و شما میتوانید براحتی سوار شوید و حرکت کنید.
این سیستم جدید برای اولین بار با سینک ۳ (Sync 3) در ماشین جدید Ford Escape SUV در دسترس خواهد بود. خریداران این ماشین برای ۵ سال اول می‌توانند بصورت رایگان از آن استفاده کنند و برای فعال کردن سیستم Sync Connect دو مرحله شناسایی و تعینن هویت وجود دارد.
سیستم جدید از مدل قبلی سریعتر است. همچنین امکان تشخیص صدا، صفحه لمسی مانند صفحه گوشی هوشمند و اینترفیس گرافیکی ساده و راحت از ویژگیهای این سیستم است.
همچنین از چند سیستم کمک رسان به راننده مانند سیستم کنترل کروز سازگار، سیستم اعلان خطر در زمان احتمال برخورد و تصادف، کمک به پارک کردن، و سیستم اخطار زمانی که از خط خارج می‌شوید در این مدل جدید استفاده شده است.

نظرات : 0

ثبت نظر

71874