۱۴۰۳ یکشنبه ۲۲ مهر

هواوی : سال 2020 شاهد یک ابرگوشی خواهیم بود

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، هواوی، غول چینی فناوری عقیده دارد که این چرخه می‌تواند در تحول فناوری و جهشهای فناوری که در گوشی‌های هوشمند دیده می‌شود بکار گرفته شود. و در آینده شاهد محصولی خواهیم بود که هواوی از آن بعنوان "ابرگوشی" نام می‌برد.شائو یانگ از کمپانی هواوی که در مراسم روز نوآوری هواوی در آسیا در سنگاپور سخنرانی می‌کرد گفت: گوشیهایی که امروز با آنها سر و کار داریم با الهام از تحولات بیولوژیکی تبدیل به ابرگوشی می‌شوند.

یانگ رئیس بازاریابی استراتژیک در هواوی است و بر اساس دیدگاه و تجربه او هر ۱۲ سال باید منتظر یک اتفاق عظیم در رابطه با گوشیهای تلفن همراه باشیم. اولین گوشی تلفن همراه سال 1995 توسط موتورولا به بازار معرفی شد. ۱۲ سال بعد یعنی سال 2007 اپل اولین گوشی هوشمند را ساخت. حالا یانگ اعتقاد دارد که سال 2020 باید شاهد یک ابرگوشی باشیم.

گفته او بر اساس نظریه‌ای است که اعتقاد دارد رخ دادن دو اتفاق در طول زمان می‌تواند برای پیش‌بینی اتفاق سوم استفاده شود. همچنین یانگ می‌گوید که تحولات بیولوژیکی در طبیعت نیز روی این نظریه تأثیر دارد.

او می‌گوید: این ابرگوشی نتیجه بالاترین حد هوش دیجیتال است. چون در طی سالهای اخیر شاهد خواهیم بود که این فناوری با سرعت بسیار زیادی رشد می‌کند. گوشی نسل بعد ادراک آدمی را تغییر می‌دهد؛ نوع تجربیات متفاوت می‌شود و باعث می‌شود که انسان به فراتر از چیزی دست پیدا کند که قبلا تجربه کرده است. این ابرگوشی با دنیا ارتباط برقرار می‌کند و با بیگ دیتا؛ اینترنت اشیاء؛ فناوری ابری و سایر فناوریها در تعامل نزدیک خواهد بود.

هواوی با جدیت تمام در حال کار بر روی توسعه و گسترش در جهت هوشمندتر کردن گوشیها و ارتباطات آنهاست. از جمله مواردی که هواوی در این برنامه به آنها توجه خاصی دارد می‌توان از وافعیت مجازی؛ واقعیت استدلالی؛ سنسورها؛ اینترنت اشیاء؛ آنالیزهای بیگ دیتا و هوش دیجیتال است.

نظرات : 0

ثبت نظر

44483