۱۴۰۳ دوشنبه ۲۳ مهر

رویداد PetroICT : ارائه جدیدترین فناوری شرکت VMWare توسط مفتاح رایانه افزار

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، مدیر مارکتینگ و توسعه بازار گفت: خوشحالیم که با بیش از ۱۴ سال تجربه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات نقش پررنگی در این بازار داریم و در این مدت کوتاه توانسته‌ایم با افتتاح دفاتری در خارج از کشور سهمی از بازار را به خود اختصاص دهیم؛ همچنین در زمینه دستگاه‌های Original سعی کرده‌ایم که با شرکتها و سازمانهای بزرگ همکاری نزدیک داشته باشیم.

 


کریمی گفت: از سال ۸۱ تا ۸۷ در زمینه تجهیزات فعالیت میکردیم اما از سال ۸۷ سعی کردیم با تغییر رویکرد و استراتژی به سمت یک شرکت Service Oriented حرکت کنیم. همچنین در تلاشیم که ارائه راهکار جزو محورهای اصلی مفتاح رایانه افزار باشد.
برای نمایشگاههای مختلف همیشه ارائه سرویسهای جدید را در برنامه‌های خود داریم. در این نمایشگاه هم با کمال افتخار برای اولین بار توانستیم سیستم VDI را از شرکت VMWare ارائه بدهیم که خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی از سوی شرکتهای معتبر نفتی روبرو شد. امیدواریم که با تعامل بیشتر و با معرفی این خدمات بتوانیم قابلیتهای بیشتری از شرکت خود را به شرکتهای نفتی ارائه دهیم.
وی اضافه کرد: برای اولین بار است که در این نمایشگاه حضور داریم. میزان استقبال بیسیار خوب بوده فقط شاید با یکسری اصلاحات کوچک بتوان نمایشگاه پربارتری در سالهای آینده داشت. می‌بایست فرصت کارگاههای بیشتری در اختیار باشد تا فرصت دانش‌افزایی کارشناسان و مدیران و همچنین ارائه سرویسها و خدمات نوین IT برای ارائه‌کنندگان فراهم باشد.
متأسفانه میزان استقبال از سوی دانشجویان بسیار کم بوده؛ واقعا دوست داریم که هر نمایشگاه تبدیل به یک کلاس درس بزرگ شود و با توجه به سرعت پیشرفت فناوری احساس میکنم که هر فرد نیاز دارد تا در فواصل بسیار کم اطلاعات خود را بروزرسانی کند. اگر این فرهنگ در بین دانشجویان و مدیران جا بیافتد مطمئنا روزهای بهتری را پیش رو خواهیم داشت. 
ما در سالهای گذشته تعامل بسیار خوبی با شرکت ملی نفت و سایر شرکتهای نفتی داشته‌ایم؛ شعار کلی ما برای شرکت در چنین رویدادهایی هر کدام؛ یک ایده و یک سرویس جدید برای ارائه است.
کریمی گفت: با توجه به اینکه نفت یکی از ستونهای اقتصاد کشور است باید خیلی بیشتر از اینها از ICT در حوزه نفت و گاز استفاده شود. وقتی درآمد اصلی کشور ما درآمدهای نفتی است در دوران پساتحریم ملزم به این هستیم که بخش فناوری را قویتر از پیش کنیم. باید دائما ببینیم که شرکتهای نفتی دنیا از چه فناوریهایی استفاده میکنند تا هزینه‌های خود را پایین بیاورند. با داشتن این نگرش میتوانیم به این سمت حرکت کنیم. شرکتهای داخلی قدرتمندی داریم که مدیران نفتی میتوانند از آنها بعنوان حلقه ارتباطی با شرکتهای خارجی که تجهیزات و سرویسهای آنها را فراهم میکنند استفاده کنند. 
به گزارش آی‌سی‌تی پرس؛ کریمی در خاتمه گفت: جامعه شناسی بازار ایران ایجاب میکند که مدیران با آگاهی بیشتری دست به انتخاب بزنند برای این منظور استفاده از یک شرکت ایرانی در کنار آنها میتواند هم باعث پویایی اینگونه شرکتهای داخلی شود و هم اینکه امکان ارتباط با شرکتهای خارجی راحت‌تر باشد. 

نظرات : 0

ثبت نظر

52278