۱۴۰۳ یکشنبه ۲۲ مهر

جدیدترین مدل سری N ایسوس معرفی شد + عکس

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی ایسوس، این کمپانی در راستای معرفی مدل های جدید خود که آنها را مجهز به پلتفرم جدید Sky lake کرده است، یک مدل جدید از خانواده معروف سری N با نام N552 معرفی کرد.
سری N ایسوس جزء یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین نوت بوک های ایسوس به شمار میرود و کاربران مدل های این سری را با ویژگی های همچین کیفیت بالای ساخت، صدایی بسیار رسا و کارایی بالا میشناسند.
از ویژگی های این مدل میتوان به صفحه نمایش 4k،تکنولوژی های نسل جدید ایسوس و فناوری بهبود یافته SonicMaster اشاره کرد.

کارایی بدون مرز
نوت بوک N552 کارایی بالایی را به نمایش میگذارد. این نوت بوک به پردازنده نسل 6 اینتل که دارای 4 هسته پردازش مستقل است، مجهز است.
از ویژگی های پردازنده های نسل 6 اینتل میتواند به 15 درصد عملکرد بیشتر و در عین حال 30% مصرف انرژی کمتر، اشاره کرد. این مدل به جدیدترین نسل از پردازنده های گرافیکی NVidia مدل GTX960M مجهز است.
وجود این پردازنده گرافیکی خیال کاربر را از بابت پردازش های گرافیکی سنگین راحت میکند. همانطور که پیشتر بدان اشاره شده این مدل به پلتفرم جدید اینتل مجهز است.
یکی از نکات بسیار مهم و جذاب در مورد این پلتفرم پشتیبانی 3 صفحه نمایش با وضوح تصویر 4k به صورت همزمان است.  N552 مجهز به حداقل 128 گیگابایت حافظه پر سرعت SSD PCIe® x4 1500MB/s است.
این موضوع باعث افزایش چند برابری سرعت این دستگاه خواهد شد. البته این میزان قابلیت ارتقا تا 512 گیگابایت را دارد. همچنین این مدل حداقل به 8 گیگابایت حافظه پر سرعت DDR 4 مجهز است که تا میزان 16 گیگابایت قابل ارتقا است. وجود پورت USB Type-c از نوع SuperSpeed از نوع USB 3.1 سرعت انتقال فایل را تا 10Gbit/s افزایش میدهد. یعنی 20 برابر بیشتر از سرعت USB 2.0 و دو برابر سریعتر از USB 3.0.

جزئیات خارق العاده 4K/UHD
N552 به صفحه نمایش 4K/UHD مجهز است. صفحه نمایش این دستگاه از نوع IPS است و 4 برابر با کیفیت از صفحه نمایش های Full HD است. صفحه نمایش با کیفیت این مدل از میزان تراکم پیکسلی 282 ppi بهره میبرد که این موضوع تضمینی برای نمایش هر چه بیشتر جزئیات تصویر است.
صفحه نمایش 4K این دستگاه تصاویر را بسیار واضح و شفاف تر نسبت به صفحه نمایش های دیگر نشان میدهد، به طوریکه حتی متن های بسیار ریز بسیار راحت دیده و خوانده میشوند.
پنل IPS این دستگاه از محدوده دید 178 درجه برخوردار است و از محدوده وسیعی از رنگ ها پشتیبانی میکند. به طوریکه توانایی نمایش 72% رنگ ها در حالت NTSC و 100%  sRGBو 74% Adobe RGB دارد. همچنین ایسوس از تکنولوژی انحصاری خود با نام ASUS Eye Care در صفحه نمایش N552 استفاده کرده است. فناوری که به ادعای ایسوس 33% بیشتر از چشم کاربر محافظت میکند.

عمق صدا
همانطور که پیشتر بدان اشاره شده سری N ایسوس به سری چند رسانه ای معروف است و به همین منظور ایسوس این سری را به تجهیزات خاصی در این زمینه مجهز کرده است.ASUS SonicMaster که با همکاری ICEpower® technology بوجود آمده است ،فناوری اختصاصی ایسوس در زمینه صدا است که در نوت بوک های سری N به کار رفته است. به واسطه این فناوری صدایی شفاف، رسا و فراگیر به گوش کاربر خواهد رسید. یکی دیگر از اجزای این فناوری اسپیکر های پرقدرت است که نسبت به اسپیکر های معمولی از سایز بزرگتری برخوردار است. این فناوری ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار قدرتمند است. یکی دیگر از فناوری های اختصاصی ایسوس در زمینه صدا AudioWizard است. بواسطه این فناوری کاربر میتواند 6 تنظیم پیش فرض صوتی را بر اساس خواسته های خود انتخاب کند.

بدنه تماما فلزی
تمامی نوت بوک های سری N از طراحی زیبا و خاصی بهره میبرند که از مشخصات بارز آنها بدنه تماما فلزی است.N552 نیز از این موضوع مستثنی نیست و بدنه آن تماما از جنس آلومینیوم است. ایسوس در طراحی این محصول سنگ تمام گذاشته و در  طراحی بدنه آن از دوایر منظم و ظریفی استفاده کرده است که دور برند ایسوس شکل یافته است و این موضوع جلوه ای خاص به این نوت بوک زیبا بخشیده است. همچنین لوگو ایسوس که در پشت دستگاه قرار دارد مجهز lid است که در هنگام کار با دستگاه لوگو روشن میشود.
ایسوس اعلام کرد، این نوع طراحی از روح ZEN نشات میگیرد. صفحه کلید این مدل مجهز به نور پس زمینه است که در محیط های تاریک بیش از پیش به کار کاربران خواهد آمد.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

32964