۱۴۰۳ یکشنبه ۲۲ مهر

اینترنت سامسونگ، مرورگر اختصاصی سامسونگ برای هدست واقعیت مجازی

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، نامی که در حال حاضر به آن داده شده اینترنت سامسونگ برای Gear VR است. مرورگر جدید به کاربران این آزادی را میدهد که بدون استفاده از انگشتان خود به وبگردی بپردازند.   

پشتیبانی از دید ۳۶۰ درجه از تمام تب‌ها، پخش فایلهای ویدئویی سه‌بعدی و HTML 5 با استفاده از هدست VR سامسونگ از ویژگیهای این وسیله است.
ساسونگ اینترنت از مودی بنام مود زل زدن یا خیره‌شدن استفاده میکند که به کاربر اجازه میدهد تا فقط با نگاه کردن به منوها خیلی سریع به خواسته خود برسند. همچنین میتوانند از طریق سامسونگ اینترنت سایت دلخواه خود را بوکمارک کنند تا بعدا روی گوشی گلکسی به آن دسترسی داشته باشند.
فعلا نسخه این مرورگر بتاست و در فروشگاه اوکولوس در دسترس است. از طریق تعدادی از محصولات سامسونگ مانند سری گلکسی S6، گلکسی نوت ۴ و نوت ۵ میتوان به اینترنت دسترسی داشت.
سامسونگ Gear VR تنها یکی از هدستهای VR موجود در بازار است که به کاربران این امکان را میدهد تا در یک محیط مجازی کاملا سه‌بعدی با اپ‌ها و بازیهای مختلف سر و کار داشته باشند.
پیش‌بینی میشود که سال 2016،سال بزرگی برای این فناوری باشد و خیلی از کمپانیهای بزرگ دنیا مانند فیسبوک قرار است هدستهای ساخت خود را روانه بازار کنند.
زمانیکه اوکولوس ریفت؛ پلی استیشن VR از شرکت سونی و تعدادی محصول مرتبط دیگر وارد بازار شوند؛ جنگ واقعی دنیای مجازی شروع میشود.

نظرات : 0

ثبت نظر

42139