۱۴۰۳ یکشنبه ۲۲ مهر

CES 2016 : رونمایی از یخچال هوشمند سامسونگ با صفحه لمسی بزرگ + عکس

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، کسانیکه از غرفه سامسونگ در نمایشگاه لاس‌وگاس دیدن کنند با بنرهایی روبرو میشوند که یخچال هوشمند جدید سامسونگ با یک صفحه بسیار بزرگ را تبلیغ کرده است.
اگر فکر کنید که این اشتباه فوتوشاپی بوده کاملا به بیراهه رفتید چون این محصول دقیقا مشابه یک یخچال هوشمند استاندارد است با این تفاوت که یک گوشی‌هوشمند بزرگ روی یکی از درهای آن چسبانده شده است. حتی در قسمت پایین آن دکمه‌هایی تعبیه شده که کاملا شبیه استایل اندروید است.
خوشبختانه سیستم صفحه لمسی که روی این یخچال قرار دارد با اینترفیس کاربری که در گوشیهای ۵ اینچ سامسونگ استفاده شده تفاوت دارد. البته هنوز معلوم نیست که سیستم‌عاملی که سامسونگ برای این محصول بکار گرفته اندروید، تیزن و یا سیستم دیگری است.
از نظر ظاهری، این یخچال هم با سایر مدلهایی که در سالهای قبل معرفی شده فرقی ندارد. تهیه لیست خرید اقلام از سوپرمارکت، خواندن اخبار، گوش دادن به موسیقی و باقی گذاشتن پست دیجیتال برای یادآوری، همه از جمله قابلیتهایی است که با آنها آشنا هستیم.
اما اگر علاقه دارید با یخچال خود صحبت کنید در مدل جدید سامسونگ این قابلیت درنظر گرفته شده است. ممکن است ویژگیهای دیگری نیز بکار گرفته شده باشد که همگی حقه‌های نرم‌افزارهای است.
البته باید انتظار چند ویژگی دیگر را هم داشته باشیم در نتیجه صبر میکنیم تا در نمایشگاه CES 2016 پاسخ سوال خود را پیدا کنیم.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

81722