۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

CES 2016 : ال‌جی هوشمندترین آشپزخانه دنیا را به نمایش گذاشت + عکس

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، غول کره‌ای در این رویداد جهانی سری سیگنیچر (Signature) را معرفی کرد که شاید پر سر و صداترین آن یخچال هوشمندی است که در آن با حرکت پای شما باز میشود.
برخی از این محصولات قابیلتهای هوشمند ویژه‌ای را به بازار حرفه‌ای ارائه میکنند. بعنوان مثال یخچال ساید بای ساید ال‌جی با اپلیکیشن SmartThingQ کار میکند. برخلاف یخچالهای هوشمند بوش، دوربینهایی که شما را از محتویات داخل یخچال مطلع میکنند در سری سیگنیچر دیده نمیشود. در عوض اگر در یخچال باز بماند اپ مربوطه به شما اخطار میدهد. قیمت این یخچال منحصر بفرد حدود 10 هزار دلار است.
در کنار آن، یک ماشین ظرفشویی هوشمند 1299 دلاری دیده میشود که با SmartThingQ همکاری نزدیک دارد. این اپ به شما می‌گوید که چه مقدار باید برای تمیز شدن لیوان مورد علاقه‌تان باید صبر کنید. به‌غیر از قابلیت وای‌فای، محصول جدید ال‌جی فوق ساکت است و بدون کمترین صدا کار میکند.
دیده‌‌ها حاکی از آن است که سری سیگنیچر جزء محصولات لوکس بازار است و وسایلی که با این نام تولید میشود قیمت بالایی خواهد داشت.
یخچال این آشپزخانه 9799 دلار است، در صورتیکه مدل معمولی‌تر آن 4499 دلار قیمت دارد و یخچال تاچ‌ اسکرین رقیب ال‌جی یعنی سامسونگ فقط 5000 دلار قیمت‌گذاری شده است.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

67666