۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

ساعت هوشمند 80 دلاری Z1 هواوی از فقر امکانات رنج میبرد + عکس

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، ساعت هوشمند جدید هواوی با قیمت 80 دلار فروش خود را در آمریکا آغاز کرده اما متأسفانه در راضی کردن علاقمندان خود ناکام بوده است.
این ساعت از پبل، ۲۰ دلار ارزانتر است، از طرفی ظاهر و زیبایی آن به مراتب زیباتر از مدل ذکر شده است اما با این حال تجربه کار با آن به حدی تلخ است که ارزش پرداخت ۲۰ دلار کمتر را ندارد.
Honor Band Z1 از بسیار نظر مشابه نخستین مدل پبل و آلکاتل وان تاچ است. درست به مانند هر دوی آنها، ساعت هواوی از یک سیستم‌عامل به مراتب محدودتر استفاده میکند. هر سه این مدلها نسبت به ساعت 249 دلاری اپل و بسیاری از دستگاههای پوشیدنی اندرویدی موجود در بازار قیمت پایینتری دارند.
ساعت Z1 از طریق اپ پوشیدنی هواوی به گوشی متصل شده و ساده‌ترین امکانات ممکن را در اختیار کاربر قرار میدهد. روی صفحه اول آن یک دایره بزرگ دیده میشود که با حرکت یا خواب بیشتر استفاده‌کننده آن بلوکی از رنگ آن را پر میکند.
حتی میتوان مقدار کالری مصرف شده را از طریق این ساعت دنبال کرد.
اما صفحه‌نمایش آن بسیار سطح پایین است و به هیچ عنوان کاربری راحتی ندارد. با اینکه ۲۰ دلار کمتر از پبل است ولی اصلا قابل مقایسه با آن نیست. امکانات و ویژگیهایی که با تنها پرداخت ۲۰ دلار بیشتر نصیب خریدار میشود بیشتر از تفاوت هزینه‌ای آنهاست.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

87944