۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

تجربه بُعد جدیدی از سرگرمی با تبلت Galaxy View

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، این محصول تجربه‌ای نو و بی‌سابقه در زمینه نمایش و استفاده از محتوای چندرسانه‌ای (Multimedia) ارائه میکند.
این تبلت با صفحه تمام‌لمسی بزرگ، تکنولوژی تصویر باکیفیت و عمر طولانی باتری، این امکان را به مشتریان خود میدهد تا استفاده از امکانات چندرسانه‌ای و همچنین بهترین کیفیت تصویر را به‌طور یکجا و یکپارچه تجربه کنند.
عبدو چلالا، مدیر بخش IT و موبایل خاورمیانه و شمال آفریقا سامسونگ گفت: "ما در سامسونگ متعهد هستیم که برای مشتریان خود و بر اساس موقعیت منطقه‌ای آن‌ها، امکانات موردنیاز را روی بزرگ‌ترین تبلت موجود در بازار فراهم کنیم. ما بسیار علاقمندیم تا با آوردن Galaxy View به منطقه، یک روش جدید برای استفاده از گوشی و فناوری‌های تصویری ارائه کنیم."
سامسونگ Galaxy View به‌منظور ایجاد ارتباط تصویر‌محور در ذهن، طراحی شده و صفحه تمام‌لمسی آن، برای استفاده از قابلیت‌های چندرسانه‌ای، بهینه‌سازی شده است.
اختصاص صفحه "خانه" برای ویدئو و سایر سرویس‌ها نیز، این امکان را به کاربران میدهد که به سهولت از دستگاه استفاده کرده و از محتوای سرگرم‌کننده لذت ببرند. به‌علاوه کاربران میتوانند نمایش تصویر، موسیقی و بازی را همراه با سرویس‌های ارتباط‌ جمعی داشته باشند، تجربه‌ای که به آنان امکان میدهد تا با خانواده و دوستان خود در ارتباط باشند.
این تبلت 18.4 اینچی تمام HD، تجربه‌ای کم‌سابقه از سرگرمی فراهم میکند همچنین عمر طولانی باتری Galaxy View به کاربران اجازه میدهد تا هشت ساعت از امکانات این تبلت و نمایش تصویر آن استفاده کنند، بدون آن‌که نگران شارژ دستگاه خود باشند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

80250