۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

رویداد CeBIT 2016 : «ایرویل» آخرین اسکوترهای الکتریکی را معرفی کرد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS؛ بسیاری از بازدیدکنندگان این رویداد عظیم از صنعت IT؛ عمده­فروشان؛ خرده فروشان؛ بانکداری؛ خدمات و سازمانهای دولتی هستند. علاوه بر آن؛ محققان و دانشمندان و همچنین علاقمندان پر و پاقرص فناوری از بادیدکنندگان جدی سبیت آلمان هستند.

یکی از غرفه‌داران نمایشگاه امسال «ایرویل» (Airwheel) است. تخصص این شرکت طراحی و تولید وسایل هوشمند و پرتابل حوزه حمل و نقل است. سبیت 2016 هم از آخرین فناوریهای «ایرویل» بی‌نصیب نمانده و شاهد معرفی اسکوتر الکترونیکی جدیدی است که می‌تواند خودش را بالانس کرده و تعادلش را حفظ کند.

 

اگر از علاقمندان به اسکوتر باشید حتما می‌دانید که شش مدل از اسکوترهای «ایرویل» در بازارهای جهانی موجود است. اسکوترهای سری unicycle X؛ اسکوترهای دوقلوی سری Q؛ سری دو چرخ S؛ سری A؛ و اسکیت‌بوردهای M3 و اسکوتر Z3 برای هر ذائقه‌ای مناسب است.

از آنجاییکه فناوری با سرعت بالایی در حال پیشرفت است؛ شاهد محصولات بیشتر با ویژگیهای فوق‌العاده در بازار هستیم.

انسانها همیشه علاقه ‌دارند که در اماکن عمومی امکان آمد و شد راحتی داشته باشند. اسکیت‌بوردهای سنتی؛ هم خسته‌کننده هستند و هم یادگیری آنها دشوار است. اسکیت‌بورد الکتریکی «ایرویل M3» با امکان کنترل سرعت از راه دور با هدف رفع اینگونه مشکلات ساخته شده است. «ایرویل M3» با موتور مغناطیسی شناوری که داخل آن تعبیه شده هم صدای کمتری تولید می‌کند و هم اینکه سرعت بالاتری دارد. مدل «ایرویل Z3» درست مشابه روحیه بشردوستانه وخیرخواهانه انسانهاست.

قرار است که باز هم شاهد اسکیت‌بوردهای الکتریکی جدیدی از «ایرویل» باشیم.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

81846