۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

برنامه‌های نخستین جشنواره ملی سلول‌های بنیادی اعلام شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، رامین حشمت، دبیر علمی نخستین جشنواره ملی و کنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی گفت: نخستین جشنواره ملی و کنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی از مهمترین برنامه های معاونت علمی است که از ۳۰ ادیبهشت ماه تا اول خرداد ماه جاری در مجموعه همایش های بین المللی رایزن برگزار میشود.
وی خاطر نشان کرد: از جمله برنامه های این جشنواره برگزاری کارگاه های علمی، آموزشی متعدد است که به زودی عنوان و زمان برگزاری این کارگاه ها به اطلاع عموم متقاضیان خواهد رسید و ثبت نام از متقاضیان از طریق وب سایت جشنواره ملی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی صورت خواهد پذیرفت. بخش مربوط به نمایشگاه، شرکت های دانش بنیان و فن بازار نیز در حال بررسی و برنامه ریزی است.
حشمت تصریح کرد: داوری چکیده های پذیرش شده در بخش کنگره نیز به زودی انجام خواهد شد.
وی یکی از جنبه های مثبت فعالیت ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی را تعاملات در سطح ملی و بین المللی عنوان کرد و گفت: در بخش داخلی شاهد همکاری تعداد بیشتری از دانشگاه ها در سال گذشته بودیم.
در این جشنواره ۱۸کارگاه تخصصی در تاریخ ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار میشود که برگزاری کارگاه ها منوط به حداکثر رسیدن ظرفیت شرکت کنندگان در کارگاه ها است.
نخستین جشنواره ملی و کنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد توسعه فناوری های سلول های بنیادی و با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی ، از ۳۰ اردیبهشت تا یک خردادماه سال جاری در تهران برگزار میشود.

نظرات : 0

ثبت نظر

83761