۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

ویدئویی که مشخصات اچ‌تی‌سی 10 را لو داد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS؛ یک ویدئوی تبلیغاتی برای اسمارت‌فون “10” در فضای آنلاین منتشر شد و در آن میتوان مشخصات ظاهری این گوشی را از زوایای مختلف متوجه شد.

البته همیشه این احتمال وجود دارد که اینگونه عکسها و ویدئوها ساختگی باشند اما با توجه به خبرهایی که در این مدت شنیده شده باید قبول کرد که این ویدئو واقعی است.

از این فیلم تبلیغاتی مشخص میشود که گوشی HTC 10 در سه رنگ طلایی؛ نقره‌ای و خاکستری تیره با گوشه‌های پخ و پورت USB Type-C در پایین آن وارد بازار میشود.

در پشت گوشی هم لنزهای دوربین؛ لوگوی HTC و دو خط آنتن دیده میشود. طراحی پشت آن شبیه مدلهای One M7؛ One M8 و One M9 است اما جلوی آن فرق میکند چون خبری از اسپیکرهای دوگانه اچ‌تی‌سی که با آن شناخته شده است؛‌ نیست.

در عوض یک دکمه فیزیکی نزدیک به پایین گوشی وجود دارد که احتمالا نقش مسیر میانبر را برای صفحه Home و اسکنر اثر انگشت بازی میکند.

پرچمدار بعدی تا حدودی تداعی کننده One A9‌ است. در زیر بدنه ظاهرا پردازنده اسنپ‌دراگون 820؛ ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره داخلی است.

البته تمام اینها در حد حدس و گمان است و باید تا نشست خبری HTC صبر کنیم و منتظر بمانیم تا واقعیت این شایعات ثابت شود. قرار است این نشست خبری روز سه‌شنبه 24 فروردین انجام شود.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

97776