۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

تماس ویدیویی واتس‌اپ در اختیار یک میلیارد کاربر

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از مک ورلد، تعداد کاربران واتس‌اپ از مزر یک میلیارد نفر گذشته و حالا این تعداد کاربر می‌توانند در صورت تمایل از امکان تماس ویدیویی استفده کنند.

این امکان چندی پیش بر روی نسخه بتا و تنها برای تعداد محدودی از کاربران فعال بود اما حالا یک میلیارد نفر می‌توانند از آن استفاده کنند.

کاربران واتس‌اپ برای استفاده از این ویژگی می‌توانند روی دکمه تماسی که در گوشه بالا سمت راست پنجره مکالمه قرارد دارد ضربه بزنند. بعد  از آن اپلیکیشن از وی سئوال می‌کند که تمایل به برقراری چه نوع تماسی را دراد. اگر کاربر تصمیم به تماس ویدیویی داشته باشد به‌راحتی گزینه مخصوص آن را آزمایش می‌کند.

در زمان برقراری تماس به‌این شکل می‌توان از دوربین‌های جلو و عقب گوشی استفاده کرد.

پیام رسان محبوب واتس اپ با معرفی دیرهنگام تماس ویدیویی تلاش دارد خود را به رقبایی مثل مسنجر فیسبوک، اسکایپ، فیس تایم اپل، وایبر، لاین، Duo گوگل و غیره برساند. 

اما این مسئله هم باعث نشده تا تعداد کاربران این شبکه پیام‌رسان کم شود.

واتس‌اپ در خصوص این مسئله می‌گوید: ؛ما قصد داریم این ویژگی‌ها را در اختیار همه قرار بدهیم، قرار نیست فقط کسانی به آن دسترسی داشته باشند که از تلفن‌‌های پیشرفته یا بهترین شبکه‌های موبایل برخوردار هستند.»

هرچند که نمی‌توان انتظار داشت تمام این امکانات به‌یک باره در اختیار کاربران قرار بگیرد. چند روز پیش هم در خبرها داشتیم که هویت دو مرحله‌ای به این برنامه اضافه شده است.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

28222