۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

نوآوری: درخواست تاکسی با تلگرام محصولی جدید از «tap30» تپسی

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، این نخستین بار در فضای مجازی است که از طریق یک بات می توان تاکسی درخواست کرد.

تمامی کاربران تلگرام می توانند با استفاده از جست و جو tap30bot@ در تلگرام، ارسال شماره تلفن همراه خود و تعیین مبدا و مقصد (با استفاده از مکان یاب تلگرام) به درخواست سفر بپردازند و سفارش تاکسی از طریق تلگرام را تجربه کنند.

این بات تلگرام، درخواست سفر شما را به نزدیک ترین راننده ارسال می کند و شما بدون نیاز به تماس تلفنی و آدرس دادن در کوتاه ترین زمان ممکن، سفری با کیفیت، ارزان و ایمن را در کنار بهترین راننده ها تجربه خواهید کرد.

نخستین مزیت استفاده از بات تلگرام راحتی استفاده از آن است و برای افرادی که کار کردن با اپلیکیشن های موبایل برای آنها سخت است می توانند از این بات استفاده کنند.

دیگر مزیت مهم استفاده از بات تلگرام TAP30 دسترسی راحت تر نسبت به اپلیکیشن است. چون زمانی که سرعت اینترنت کم است کار کردن با تلگرام از اپلیکیشن راحت تر است.

دسترسی آسان به بات تلگرام TAP30 باعث شده تا افراد نیازی به بروزرسانی سیستم عامل خود نداشته باشند چرا که گوشی هایی که از نرم افزارهای قدیمی تر استفاده می کنند محدودیتی در کار کردن با تلگرام ندارند. اما نصب اپلیکیشن نیاز به نسخه های پیشرفته تر IOS و ANDROID دارد.

برای کاربرانی که امکانات مختلف نرم افزار به راحتی استفاده از آن اولویت دارد، استفاده از اپلیکیشن tap30 بسیار جذاب تر خواهد بود. از جمله امکانات اضافه ای که در اپلیکیشن وجود دارد پرداخت آنلاین با اعتبار تپسی، امکان انجام سفرهای چند مقصده، مشاهده و انتخاب کدهای هدیه و تخفیف، محل های منتخب برای سادگی انتخاب مبدا و مقصد، مشاهده تاریخچه سفرهای پیشین و مشاهده محل راننده روی نقشه قبل از انجام سفر است.

افراد برای دریافت بات تلگرام تپسی می توانند http://taps.io/Bky5Q و دریافت اپلیکیشن تپسی به http://taps.io/Bky5w مراجعه کنند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

80474