۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۲ مهر

بحران طراحی و ساخت نمایشگرهای گلکسی فولد سامسونگ!

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از اسلش گیر، سامسونگ پیش از این روزهای بهتری را پشت سر گذاشته بود؛ بعد از گوشی‌هایی که منفجر می‌شدند، نمایشگرهای تاشوی خراب آخرین چیزی بود که آنها انتظارش را می‌کشیدند.
به‌نظر می‌رسد که دپارتمان های R&D و روابط عمومی سامسونگ بحران طراحی و ساخت دارند.
یکی از مشکلات آن است که بسیاری از کاربران، صفجه پلاستیکی روی نمایشگر را از روی صفحه جدا می‌کنند زیرا به‌اشتباه فکر می‌کنند که این صفحه، یک محافظ صفحه از پیش نصب شده است.

 

 
اما موضوع این است که جدا کردن این صفحه پلاستیکی باعث می‌شود تا نمایشگر بطور کامل خراب شود، زیرا رنگ صفحه سیاه و در نهایت بلااستفاده می‌شود.
خیلی عجیب است که سامسونگ از یک لایه محافظ بی‌کیفیت و ضعیف روی نمایشگرهای گوشی استفاده کرده که از سری خانواده باکیفیت این شرکت است.
اکنون یک سئوال بسیار مهم پیش می‌آید و آن اینکه، با توجه به تمام اتفاقات ناخوشایندی که برای گلکسی فولد افتاده آیا باز هم کسی هست که دنبال خرید این گوشی باشد؟
با اینکه اکنون همه می‌دانند نباید این لایه محافظ را از روی صفحه بردارند، اما نمی‌توان جلوی بچه‌هایی که دوست دارند با گجت بازی کنند را گرفت.
فناوری تاشو یک دلیل دیگر برای بالا رفتن قیمت گوشی‌های رده بالا است؛ اگر می‌خواهید 2 هزار دلار برای گلکسی فولد هزینه کنید بهتر است بدانید که با این مبلغ، می‌توانید دستگاه‌های زیادی مانند لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای، چندین آیپد و تبلت و حتی یک گوشی اضافه بخرید. گلکسی فولد مشخصات بسیار خوبی از جمله اسنپ‌دراگون 855، حافظه 12 گیگیابایتی، دوربین‌های فوق‌العاده باکیفیتی که در گوشی‌های سری گلکسی S هم شاهد بودیم و البته یک نمایشگر منحصر به‌فرد و بی‌نظیر دارد. در مجموع باید گفت که گلکسی فولد یک دستگاه فوق‌العاده است؛ اما با توجه به تمام موفقیت‌هایی که داشته باز هم احساس یک دستگاه تمام عیار و بی‌نقص را در شما ایجاد نمی‌کند.
قیمت 2 هزار دلار برای برای این محصول بسیار زیاد است و اکنون با معضل جدید باید دید که چقدر فروش خواهد داشت.

 


 

گزارش: مهندس حمید نیک روش

توئیترHamidNikravesh@

نظرات : 0

ثبت نظر

92357