اعلام موضوع SLA به مشتريان كلان زيرساخت
درواقع SLA يك سطح خدماتي است كه تكاليفي را براي سرويسدهنده و طرف قرارداد ايجاد ميكند و ما آمادگي اجراي آن را داريم؛ ما ملزم هستيم كه SLA را ارائه دهيم اما مشتري مختار است كه از آن استفاده كند يا خير.
به گزارش خبرنگار ICTPRESS محمود خسروي در نشست خبري امروزی خود همچنين درباره آييننامه اجرايي لايحه صيانت از حريم فيبر نوري گفت: كميته مشتركي در اين زمينه از مراكز مرتبط تشكيل شده و ما مشغول انجام كارهاي مورد نياز آن هستيم و بايد پروسه اداري آن طي شود؛ قرار است موضوع ديتاسنتر يا مركز داده توسط ارتباطات زيرساخت انجام شود كه خريد ساختمان آن در مرحله قرارداد بوده و برنامه ما اين است كه كليه مراكز دولتي و سازمانهاي دولتي را بتوانيم در آنجا ميزباني كنيم.
وی گفت: تا به حال سه پيمانكار در رابطه با موضوع VOIP يا تلفن اينترنتي با شركت ارتباطات زيرساخت همكاري ميكردند كه قرارداد آنها يك سال و قابل تمديد به سه سال است؛ قرارداد اين سه شركت در تاريخ يكم اسفندماه سال گذشته به پايان رسيد و ما در چند ماهه اخير مشغول برگزاري جلسات در اين رابطه بوديم كه توافقات نهايي انجام و قرار شد قرارداد اين سه پيمانكار به مدت يك سال ديگر تمديد شود؛ نهايي شدن اين تمديد قرارداد ظرف يك هفته آينده انجام خواهد شد.
وي افزود: بيش از 100 شركت فعال در اين زمينه داريم كه از طريق استانها به آنها مجوز فعاليت داده شده و رگولاتوري تا اطلاع ثانوي به آنها اجازه فعاليت داده است و قرار شده كه به جهت حل شدن مشكل آنها و هماهنگي بيشتر، آنها در قالب دو تعاوني تجميع شده و فعاليت كنند كه مجوزهاي لازم نيز صادر شده و قراردادش در مرحله امضا و مبادله است و اميدواريم تا دو ماه ديگر اين كار نهايي شود.
نظرات : 0