۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

پيشگامان ارتباط از نگاه شركت‌كنندگان در همايش

 

به گزارش ICTPRESS به نقل از پيام تهران آنلاين ؛

مهندس صيدي:‌
رؤساي مراكز نمايندگان مديرعامل در مركز هستند و عنوان پيشگامان ارتباط حاوي مفاهيمي عميق است كه البته اين عنوان بسيار مناسب انتخاب شده است. نقش و تأثير عملكرد رؤساي مراکز بعنوان نخستين لايه مديريتي در مواجهه با مشتركان در چرخه‌ فعاليت‌هاي شركت بسيار تأثيرگذار بوده و برگزاري اين همايش نشان از توجه و اهميت جايگاه آن دارد.

  

 

  
محمدرضا بيدخام معاون بازاريابي و فروش:

رؤساي مراكز را مي‌توان برندسازان شركت قلمداد كنيم. آنها دقيقاً‌ در كانون و محل تلاقي با مشتريان قرار دارند كه با بهره‌گيري از شيوه‌هاي مديريتي و ايده‌ها و ابتكار عمل مي‌توانند رونق كسب و كار و شيوه‌هاي بازاريابي را تقويت و گسترش دهند.


مهندس محمود رضايي تهراني مديركل مخابرات منطقه 5: 

 

در واقع رؤساي مراكز سپر بلاي مخابرات هستند كه در اولين لايه تماس مخابرات با مشتركين قرار دارند. و با ايفاي نقش مؤثر خود مي‌توانند خدمات با كيفيت و مورد رضايت مشتري را باتوجه به امكانات فني موجود در مراكز ارايه كنند.

  

هوشنگ ابراهیمی مخابرات البرز:

درخصوص عنوان پيشگامان ارتباط يعني كسي كه بايستي زمينه‌ساز و فراهم كردن بستر اوليه ارتباط و تداوم‌بخش آن باشد و بايستي برترين و بهترين باشد.
درخصوص دغدغه‌ پيش‌برد كارها بايستي خودمان آنگونه آگاه باشيم كه بتوانيم مشترياني كه سطح آگاهي بالايي دارند در سطح جامعه پاسخگو باشيم و اگر مديران امروزي آگاهي فني و تخصصي IT‌ نداشته باشند از رقبا صد در صد عقب مي‌مانند و ازحوزه خدمات مخابراتی حذف مي‌شوند.

سیدسیروس رحمانی رییس مرکز مخابرات طالقان: رضایت مندی مشترک دراین شرایط مهمترین هدف رؤساي مراكز براي پیشبرد اهداف متعالی شرکت است.

مهدي تاج‌مهری رييس مركز شهيد بهشتي گيلاوند منطقه 7:‌

 در بحث اولويت‌كاري، توسعه،‌ زيرساخت باتوجه به امكانات فني ،‌ رؤساي مركز بايد خدمات فني مناسب با درخواست مشتركين ارائه كنند و در واقع پیشگامان ارتباط، ارتباط دهنده درون‌سازماني ) مديران ارشد( و برون‌سازماني (مشتركين)‌ بایکدیگر هستند.

محمدمسعود بسمي رييس مركز مخابرات ساوجبلاغ:‌

پیشگامان ارتباط بیانگر این مطلب است که مجموعه عظيم دوستان و همكاران زحمت‌كش شركت مخابرات استان تهران دست‌ به دست هم مي‌دهند تا خدمات با كيفيت به مشتركين مراكز مخابراتي در سطح شهر حتي در روستاهاي بسيار دور در خط مقدم عرصه بزرگ مخابرات ارائه شود.

 

منطقه 2
جهانگير صابر رييس مركز شهيد دستغيب
پيشگامان ارتباط: اصلي‌ترين نقطه وصل مشترك با مخابرات كه تأمين‌كننده نياز ارتباطات است.
رؤساي مراكز بعنوان اولين مسئول اجرايي در مكان سرويس‌دهي ارتباطات هستند که بايستي بعنوان شناخت نياز مشتركين و هماهنگي با سياست‌هاي كلان شركت تأثير فعال در واگذاري نياز آنها باشد.

 

محسن تركمن رييس مركز شهيد تندگويان:
پيشگامان ارتباطات:‌ پيشتازان مواجهه با مردم در بحث ارتباطات و مراكز برقرار كننده اين فرآيند در نيازهاي ارتباطي مشتركين هستند به عبارتی دیگر حلقه ارتباطي و نقطه اتصال با مديران ارشد و عوامل اجرايي از يك طرف و مشتركين و متقاضيان در طرف ديگربوده و بسيار مي‌تواند مؤثر و تعيين‌كننده باشند.

محمد جباري رييس مركز پاسداران :
پيشگامان ارتباطات بطور مختصر به معني خط مقدم سرويس‌دهي در عرصه ارتباطات است.

عيسي آهنگري رييس مركز شهيد مفتح:‌
به منظور حضور مخابرات در خط مقدم ارتباط و پرچمدار ارتباطات باتوجه به حساسيت آن در منظر اقتصادي - سياسي و اجتماعي بسيار مهم و تأثيرگذار است.
عليرضا مجيدی رييس مركز شهيد باهنر :در معنی
جلو دار،پرچمدار.جمله با مسمي و نقش‌آفريني است.


سيدعلي پيرمحمدحسيني رییس مرکز شهید لطیفی :

خط اول سرويس‌دهي و تدارك‌كننده نيازهاي فني سرويس‌دهي.

 

اميرعباس خليل ارجمند رييس مركز شهيد درزي منطقه 3:


باتوجه به اصلي‌ترين بستر جهت ارتباطات كه مخابرات مي‌باشد، شركت مخابرات اصلي‌ترين و اساسي‌ترين بستر ارتباطات را در همه زمينه‌ها فراهم نموده است. تقريباً‌ در تمامي مسائل و فراهم‌سازي ارتباطات،‌ مخابرات به نحوي درگير بوده و شرايط ارتباطات را بطور مستقيم يا غيرمستقيم فراهم آورده است.
نظر به همايش كنوني كه بعنوان پيشگامان ارتباط نام گرفته، بنابراين تمامي مفاهيم ارتباطات و فناوري اين رشته شامل تلفن ثابت، ADSL‌ ،‌ ويدئوكنفرانس،‌ SMS و ساير خدمات هوشمند ارتباطي را شامل می شود.
ودرخصوص اينكه چه ويژگي‌هايي مي‌توان پيشگامان ارتباط داشته باشد مي‌توان گفت نظر به فراهم‌آوري اصلي‌ترين مسير و فناوري ارتباطي و اطلاعاتي از طريق مخابرات، پيشگامان بايد بهترين، بهينه‌ترين، شفاف‌ترين، كم‌هزينه‌ترين، خدمات و پشتيباني را جهت ارائه خدمات مختلف ياد شده ارائه کند تا هم بتواند جوابگوي نيازهاي مشتركين باشد و هم بتواند در بازار رقابتي كنوني به بهترين شكل ممكن رقابت وموجب درآمدزائي شود.

 

آقاي ماهيار ملكي رييس مركز شهيد نبوي منطقه 3 :


مهم‌ترين اولويت كاري روساي محترم مراكز پس از جلب رضايت مشتركين و ارباب‌رجوع و رضايتمندي كاركنان، ابتدا ارائه‌ي بيشتر سرويس‌هاي ارزش افزوده مانند ADSL ،‌ سرويس‌هاي ديتا و افزايش كيفيت آن است كه به تبع آن درآمد شركت افزايش مي‌يابد. سپس نگهداري و محافظت از شبكه مخابراتي اعم از كابل زميني و هوايي و ديگر تجهيزات مي‌باشد كه جزء‌ منابع و سرمايه‌هاي شركت است. البته جلب رضايت همكاران از نظر مالي از عهده‌‌ روساي مراكز خارج است و توجه و عنايت هيئت مديره و مديران كلان را مي‌طلبد.


تعامل و هماهنگي مراكز مخابراتي با روابط عمومي و حوزه‌هاي مرتبط با آن در امر اطلاع‌رساني يك ارتباط دوسويه است. بدينصورت كه روابط عمومي در معرفي سرويس‌ها و خدمات مخابراتي كه در مراكز ارائه مي‌شود و يا نحوه تعامل و برخورد مشتركين با مسائل مخابراتي و تلفني مانند خرابي تلفن و اطلاع‌ به 17يا مسائل بدهي آبونمان و پيامدهاي حقوقي آن مي‌تواند نقش آموزشي خوبي داشته باشد و از مشكلات مراكز و مشتركين و مراجعه حضوري و انبوه يا بي‌مورد ايشان بكاهد.

اطلاع‌رساني بموقع و وسيع موارد فني مانند کابل برگردان يا قطع ارتباط پيش‌بيني شده از طرف مراكز به روابط عمومي و به تبع آن اطلاع‌رساني مناسب به عموم بسياري از مشكلات و مراجعات به مراكزرا کاهش می دهد.
از طرفي اطلاع و اشراف پرسنل محترم روابط عمومي از مسائل فني و اتفاقات و فرآيندهايي كه در مراكز مخابراتي جاري است مي‌تواند ايشان را در پاسخگويي و اطلاع‌رساني بهتر ياري كند. ‌

نظرات : 0

ثبت نظر

25596