۱۴۰۳ دوشنبه ۰۲ مهر

ارتقا سطح دانش کاربران اینترنت با آموزش مجازی امکان پذیر می شود

به گزارش ICTPRESS روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، از آنجا که آموزش الکترونیکی و مجازی در ایران صنعتی نو پا در آموزش به حساب می آید و ضرورت وجود آن در کشور روز به روز بیشتر احساس می شود، آسیاتک به عنوان شرکت پیشرو در ارائه خدمات اینترنت پرسرعت، با توجه به مسئولیت های اجتماعی و آموزشی خود، این امکان را برای کاربران ADSL2+ فراهم آورده تا با ثبت نام در دوره ها رایگان موسسه به اندیش فراگیر زمینه ارتقا سطح آموزش مجازی کاربران اینترنت را افزایش دهد.    
بنابراین گزارش، تمامی کاربران اینترنت با توجه به محدودیت ظرفیت آموزشی این دوره ها تنها 15 روز مهلت دارند در این دوره‌ هاي مجازی آنلاین ثبت نام نموده و از 14 رشته شامل مکالمه زبان مقدماتی، مالیات بر ارزش افزوده، فتوشاپ مقدماتی، عکاسی دیجیتال مقدماتی، دکوراسیون برای خانم های خانه دار، شهروند الکترونیک، حسابداری مالی 1، جاوا مقدماتی، آموزش مقدماتی سپیدار سیستم، مقدماتی اصول طراحی وب،A+، اتوکد مقدماتی، Word و نت ورک از این دوره ها استفاده کنند.
بنابراین گزارش، علاقمندان به حضور در اين دوره آموزشي مي‌ بايست ضمن تكميل فرم ثبت‌نام نسبت به ثبت ‌نام در اين دوره آموزشي اقدام کنند.
لازم به ذکر است زمان دقيق تشكيل اين دوره ‌ها متعاقباً (از طريق سایت آسیاتک، پيامك و يا تماس تلفني به اطلاع متقاضيان خواهد رسيد).

نظرات : 0

ثبت نظر

48094