۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهریور

رئیس جمهور: برای راحتی مردم ضوابط مربوط به فضای مجازی را تعیین تکلیف می‌کنیم

ICTPRESS - رئیس جمهور در پیامی خطاب به مردم اظهار داشت: ‏برای راحتی مردم ضوابط مربوط به فضای مجازی را در شورای عالی امنیت ملی و شورای عالی فضای مجازی تعیین تکلیف خواهیم کرد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، مسعود پزشکیان در نخستین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی خود درباره‌ حکمرانی فضای مجازی و قانون‌مند کردن آن در همه‌ ابعاد گفت: از ابتدا با انتخاب ستار هاشمی به‌عنوان وزیر بنا شد با شورای عالی فضای مجازی و شورای عالی امنیت ملی بر اساس داده‌ها بحث کنیم و به روندی برسیم که هم فضا را قانون‌مند و قابل مدیریت می‌کند و هم دسترسی را برای مردم بهتر کند‌.

وی در ادامه تصریح کرد: در واقع بر اساس آن داده‌ها، مسیری را انتخاب می‌کنیم که بستری برای راحتی مردم کشور از نظر فرهنگی، تجارت، علم و آگاهی ایجاد شود.

رئیس جمهور در پاسخ به سوال مجری درخصوص اینکه «مردم منتظر یک قانون مدون باشند؟» بیان کرد: به امید خدا این کار را خواهیم کرد.

پزشکیان پس ازگفت‌وگوی تلویزیونی طی پیامی خطاب به مردم در شبکه اجتماعی x (توییتر) نوشت: ‏برای راحتی مردم ضوابط مربوط به فضای مجازی را در شورای عالی امنیت ملی و شورای عالی فضای مجازی تعیین تکلیف خواهیم کرد.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

89711