۱۴۰۳ دوشنبه ۰۲ مهر

5 اختراع جدید به فهرست عرضه بازار دارایی فکری فرابورس اضافه شد

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، با درج 5 اختراع جدید در فهرست عرضه بازار دارایی فکری، متقاضیان خرید و یا مشارکت در تجاری ‌سازی این اختراعات می‌ توانند با مراجعه به سایت رسمی فرابورس ایران و بخش فهرست عرضه بازار دارایی فکری، ضمن بررسی جزئیات و اطلاعات موجود درخواست خود را ثبت کنند.
" كنتورهاي آنالوگ و ديجيتالي اعتباري هوشمند، آب، برق، گاز با قابليت قرائت، باز و بست و كنترل از راه دور آن‌ها "، " میز مطالعه متحرک و قابل حمل " ، " تولید لواشک رب گوجه فرنگی "، " شيربرقي ديجيتال با قابليت باز و بست ديجيتال (آنالوگ) و كنترل از راه دور " و " دستگاه سيفون اتوماتيك با حداقل دو سنسور و قابليت صرفه جويي در مصرف آب ويژه توالت‌هاي شرقي (ايراني) "، عناوین اختراعات جدید درج شده در فهرست عرضه بازار دارایی فکری فرابورس ایران هستند.
بر این اساس، 4 اختراع اول به روش فروش قطعی و اختراع بعدی از طریق عرضه سهام شرکت سهامی خاص مبتنی بر دارایی فکری واگذار خواهد شد.
بنابراین گزارش، با درج این اختراعات، فهرست اختراعات و طرح‌ های صنعتی عرضه شده در بازار دارایی فکری فرابورس ایران به 25 عدد رسیده است.

نظرات : 0

ثبت نظر

20498