۱۴۰۳ دوشنبه ۰۲ مهر

مخابرات استان تهران: پاسخگویی آنلاین سامانه 2020 تا پایان سال

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، غلامرضا شیدایی ضمن اعلام این مطلب افزود: تجربه موفقیت آمیز پاسخگویی و پشتیبانی از مشترکان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان تهران در استان البرز و همچنین تجربه ارزنده سرعت رفع خرابی از طریق شماره تلفن 17 که قریب به 8 میلیون مشترک را پشتیبانی می کند، موجب شد هیات مدیره شرکت مخابرات استان تهران مسئولیت نظارت و مدیریت مراکز پاسخگویی 2020 را بر عهده کارکنان متعهد و متخصص شرکت مخابرات استان تهران قرار دهد.
شیدایی افزود: تمرکز زدایی مراکز پاسخگویی، بهبود نظارت و مدیریت بهتر توسط همکاران شرکت و افزایش حداکثری رضایت مشتریان از مهمترین اهداف تغییرات انجام گرفته شده در نحوه اداره مراکز پاسخگویی به مشترکان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان است.
نائب رئیس هیات مدیره شرکت از همکاری خوب شرکت خدمات اول مخابرات تقدیر کرد و خاطر نشان کرد: 80 درصد تغییرات انجام و 20 درصد باقیمانده تا یک ماه آینده انجام می شود و امیدوارم میانگین زمان پاسخگویی توسط همکاران خوب مراکز پشتیبانی 2020 به کمتر از یک دقیقه برسد.
وی همچنین با اشاره به این که تامین نیروی انسانی مورد نظر، بر عهده شرکت مخابرات خدمات اول مخابرات و مدیریت و پاسخگویی و پشتیبانی بر عهده همکاران شرکت مخابرات تهران است اظهار امیدواری کرد تا پایان سال جاری شاهد پاسخگویی آنلاین 2020 باشیم.
.............................................................................
توسعه شبکه کابل در مرکز مخابرات آیت ا... کاشانی
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مرکز مخابرات آیت ا... کاشانی از تاریخ 9 بهمن ماه آغاز می شود.
با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات آیت ا... کاشانی با پیش شماره های 4400 الی 4409، 4495 الی 4497 در محدوده خیابان های باهنر، اشرفی اصفهانی، ستاری و اتوبان کرج  به مدت 72 ساعت دچار اختلال می شود.
............................................................................
3 مرکز مخابراتی توسعه می یابد
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات صالحیه، افجه( شهدای لواسان)، شهیدان کولیوند( مهندسی زارعی) از تاریخ یازدهم بهمن ماه آغاز می شود.
با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات صالحیه با پیش شماره های 5662، 5663 در محدوده نگارستان 12 الی 16 و در مرکز مخابرات افجه( شهدای لواسان) با پیش شماره های 2656، 2655 در محدوده مرکز و در مرکز مخابرات شهیدان کولیوند( مهندسی زارعی ) با پیش شماره های 3670، 3671 در محدوده شهرک بعثت حداکثر به مدت 72 ساعت با اختلال همراه است.
..........................................................................
توسعه شبکه کابل در مرکز مخابرات شهید صالح طبری
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مرکز مخابرات شهید صالح طبری از تاریخ 11بهمن ماه آغاز می شود.
با اجرای عملیات مذکور ارتباط دیتای مشترکین در مرکز مخابرات شهید صالح طبری از ساعت 24 به مدت 6 ساعت دچار اختلال می شود.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

45003