۱۴۰۳ یکشنبه ۰۱ مهر

معرفی اپلیکیشن رستوران یاب برای افراد خوش اشتها

به گزارش ICTPRESS، یافتن بهترین و نزدیک ترین رستوران یکی از نیازهای افراد خوش اشتها محسوب می شود که دوست دارند اوقات فراغت خود را در رستوران های مختلف بگذراند و غذاهای خوشمزه را تجربه کنند به همین دلیل یک اپلیکیشن روی موبایل که بتواند به این نیاز پاسخ دهد کاربرد خوبی دارد.
اپلیکیشن فیدیلیو با داشتن گزینه هایی برای یافتن بهترین و نزدیک ترین رستوران ممکن به محل زندگیتان، به شما این امکان را می دهد که رستوران مورد علاقه تان را در تهران پیدا کنید.
در این برنامه موبایلی، فهرستی از نزدیک ترین رستوران ها، جدیدترین ها و پربازدیدها و منوی رستورانها دیده شده است و علاوه بر تصاویر هر رستوران به صورت اسلایدشو، آدرس دقیق پستی به همراه نمایش روی نقشه، شماره تلفن، ساعت کاری، امکانات رستوران (موسیقی زنده، وای فای، کارت خوان و …) به همراه منوی غذاها با قیمت هر کدام روی موبایل و تبلت قابل مشاهده است.
نام کاربری، کلوب کاربران و افزودن رستورانها و اشتراک گذاری از جمله آیتم های تنظیمات این اپلیکیشن است که 7.5 مگابایت حجم دارد و آیکن های آن شامل فهرست رستوران ها، کافی شاپ ها و فیدیلیو کلاب می شود.
در این اپلیکیشن با فشردن آیکن نقشه در بالای تصویر هر رستوران امکان اتصال به گوگل مپ وجود دارد تا بتوان رستوران های نزدیک به محل زندگیتان را پیدا کنید.
بخش جستجو یا رستورانیاب فیدیلیو این امکان را به کاربر می دهد که غذاها را بسته به مناطق مختلف تهران، کلاس قیمت، سبک رستوران و نوع غذا جستجو کند.
فیدیلیو برای کسانی که کل شهر را برای پیدا کردن یک رستوران خوب زیر پا می گذارند، یکی از گزینه های مناسب صرفه جویی در زمان محسوب می شود.
نسخه جدید این اپلیکیشن در بازارهای مایکت و گوگل پلی برای کاربران اندروید و در سیبچه برای کاربران  IOS به صورت رایگان قابل دانلود است.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

86038