۱۴۰۳ یکشنبه ۰۱ مهر

آخرین محصولات ایسر در همایش سازگار ارقام رونمایی شد

به گزارش ICTPRESS، دیوید دراموند(David Drummond)  مدیرعامل منطقه خاورمیانه و آفریقای ایسر در این همایش  با بیان اینکه این شرکت تمرکز زیادی روی طراحی محصولات خود دارد اظهار داشت: این تمرکز موجب شده که جوایزی نظیرIF Design و Red Dot Design نصیب محصولات ایسر شود.
وی افزود: ایسر 7.7 میلیون دنبال کننده در فیس بوک دارد و 41 میلیون بار ویدئوهای این کمپانی در یوتیوب مشاهده شده که نشان‌دهنده محبوبیت این برند در سطح جهانی است.
دراموند تاکید کرد: ایسر تنها شرکتی است که در زمینه کسب و کار Channel فعالیت می‎کند و سعی دارد که کاربران و تکنولوژی را با هم هماهنگ ‌تر کند.
گذر از سخت افزار و تعامل با نرم افزار
دیوید دراموند تصریح کرد: ما در حال گذر از وضعیت صرفا تولید ‌کننده سخت‌ افزار و در حال تعامل بیشتر نرم افزار هستیم.
وی گفت: یک نرم‎ افزار ویژه برای ایجاد سیستم ذخیره‎ سازی ابری به کاربران پیشنهاد می‎دهیم تا آنها بتوانند Cloud Server شخصی خودشان را داشته باشند.
دراموند خاطر نشان کرد: اختلاف مهمی که سیستم Cloud پیشنهادی ایسر و سرویسی نظیر Google Drive دارد، در این است که اطلاعات در سرورهای خارج از کشور و دور از شما نگهداری نمی‎ شود و به طور مطلق و با امنیت کامل مالک اطلاعات خود هستید.
حضور در شرایط بحران
مهرداد رجبی‎ پور، مدیرعامل شرکت سازگار ارقام ضمن  ارائه اطلاعاتی در خصوص زمان تاسیس شرکت سازگار ارقام و نحوه فعالیت این شرکت گفت: سازگار ارقام از سال 86 برند ایسر را به سبد محصولات خود افزوده است و در مدت یک سال افزایش تقاضای بازار روی نوت ‌بوک‏های ایسر را تجربه کرده است.
وی افزود: پس از چند سال با ورود طرح‏ها و مدل‏های جدید افزایش تقاضا به اوج خود رسید و سپس کاهش یافت. اما مدیران این کمپانی تغییرات جدیدی اعمال کردند تا با جلب توجه بیشتر خریداران سهم بیشتری از برند ایسر در بازار ایران کسب کنند.
وی همچنین در مورد خدمات پس از فروش شرکت سازگار ارقام گفت: این شرکت شامل فروش قطعات کامپیوتر، نوت‏بوک، تبلت، تلفن‏های هوشمند است و اعتقاد داریم در توزیع و خدمات پس از فروش پیشرو هستیم.
رجبی پور تاکید کرد: اکنون ما در شرایط بحرانی پایدار هستیم که بخشی از این شرایط به وضعیت کشور ما باز می گردد و از دست ما خارج است. بخشی دیگر به هزینه حمل باز می‌گردد، بخشی نیز به ارائه اطلاعات غلط به کمپانی ایسر باز می‌گردد که باعث اشباع شدن بازار و ایجاد ضرر می‌شود.
رونمایی از محصولات جدید ایسر
پس از سخنرانی  مدیران ایسر و سازگار ارقام در این همایش از برخی محصولات جدید ایسر از شاخه تبلت‎ها، لپ‎تاپ‎ها و پروژکتورها نیز رونمایی شد.
از جمله محصولاتی که توسط ایسر و سازگار ارقام رونمایی شد، لپ تاپ جدید Aspire V Nitro   و Aspire R13  بود.
دیگر محصولاتی که در این همایش به آنها پرداخته شد لپ ‎تاپ‌های سری Aspire E1,E3,E5,E7, Aspire V3,V5، تبلت‎های  Iconia Tab 7,8,10,One 7, تبلت‎های هیبریدی Aspire Switch 10,11,12 و تبلت‎های سری Iconia 713,W4  است.

 

 

 

 

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

29254