۱۴۰۳ یکشنبه ۰۱ مهر

مذاکره مجازی راهکار جدید سونی

به گزارش ICTPRESS، سونی برای آسانتر کردن ارتباط میان کارمندانش تصمیم دارد تا با راه اندازی سرویس کنفرانس مجازی برای کارمندانش این شیوه را به عنوان یک جایگزین مناسب در اختیار آنان قرار دهد.
اکنون پس از موفقیت در راه اندازی شبکه ای اختصاصی برای پیاده سازی این سیستم نوبت به مدیران هماهنگ سازی خواهد رسید تا با بررسی شرایط بتوانند کارمندان را برای استفاده از این روش قانع کنند.
مدیر ارتباطات سونی در این ارتباط می گوید که با توجه به رشد چشمگیر استفاده کارمندان از روش های ارتباطی مجازی می توان اینگونه متصور شد که در آینده ای نزدیک تعداد مدیران ارتباطات از مدیران هماهنگ ساز سفر ها بسیار بیشتر شود.

.........................

تبلت اکسپریا Z4، چیزی بیشتر از یک وسیله مصرفی
سونی با استفاده از سری اکسپریای خود وارد بازار تجهیزات هوشمند شده و با توجه به کیفیت تولید و همچنین جایگاه آنها در میان محصولات سایر شرکت ها می توان متوجه شد که سونی به درستی به سوی کاربران قدم بر می دارد و این خصوصیات در آخرین تبلت از سری اکسپریا از همیشه بیشتر به چشم می آیند.
از نقطه نظر طراحی با توجه به ظاهر خاص تبلت های پیشین کمپانی سونی می توان گفت که Z4 نیز از همان اصول پیروی می کند، اما با توجه به رشد تکنولوژی اثر آن در طراحی این محصول نیز بارز است که این یک نقطه مثبت در تولید محصول است.
در صورتیکه نیم نگاهی به سایر محصولات سونی نیز داشته باشیم می توانیم اینگونه تصور کنیم که تبلت اکسپریا Z4 نیز بمانند سایر محصولات این شرکت پشتیبانی مناسبی از سرگرمی های دیجیتال داشته باشد، اما نکته ای که این محصول را از سایر محصولات سونی متمایز می کند، وجود کیبرد بلوتوثی است که بهمراه این محصول در بازار ارائه می شود و به این نکته تکیه دارد که سونی محصولش را برای مصارفی بغیر از سرگرمی نیز مناسب دانسته و قصد دارد تا آنرا با کمک نرم افزار های کاربردی معرفی شده به همراه آن به عنوان وسیله ای کاربردی ارائه کند.

نظرات : 0

ثبت نظر

33385