۱۴۰۳ سه شنبه ۲۴ مهر

همه چیز درباره ساعت اپل

به گزارش ICTPRESS ، همانطور که می دانید برند اپل یکی از محبوب ترین برندهای دنیاست، تا جای که آخرین محصولش که همان آیفون 6 و آیفون 6 پلاس بود، با فاصله ای زیاد از دیگر رقیبانش صدرنشین جدول فروش جهانی گوشی موبایل شد و از همین رو انتظار می رود محصول جدیدش که همان ساعت اپلی است نیز طرفداران بسیاری داشته باشد.
اپل واچ هنوز به بازار نیامده و قرار است 24 اپریل به طور رسمی از آن رونمایی شود، ولی با این حال اپل اعلام کرده که پیش فروش ساعت هایش که از مدتی پیش آغاز شده بود، بسیار بیشتر از کل مقداری است که ساعت های اندروید وییر در سال 2014 فروخته است!
با اپل واچ می توان چکار کرد؟

 

 

 

 

این اولین سوالی است که احتمالا در ذهن هر یک از شما پیش می آید. در جواب آن باید بگوییم که اولین گجت پوشیدنی اپل قابلیت ارسال و دریافت پیام ها، برزورسانی های فیسبوک و اجرای اپلیکیشن های ساده را دارد. در حقیقت می توان می گفت اپل واچ می تواند تمام نیاز های اولیه شما برای برقراری ارتباط با دوستان و همچنین دنیای مجازی را برطرف کند. از طریق ان می توانید اعلان هایی که در هر لحظه برای گوشی هوشنمندتان می آید را دریافت کنید و به انها پاسخ دهید.
جالب است بدانید که با اپل واچ می توانید برخی برنامه های خود حتی بدون وجود آیفون را نیز اجرا کنید. برخی اپلیکیشن ها خاص مانند اپل پی، پس بوک، گوش دادن به موزیک در عین راه رفتن، فیتنس متریک و بسیاری دیگر بدون وجود گوشی آیفون قابل اجرا خواهند بود. اغلب داده ها نیز از از آیفون به اپل واچ قابل استریم کردن می باشند.
اپل واچ دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی می باشد که می توانید با استفاده از ان حجم قابل توجهی از عکس ها و موزیک ها را ذخیره سازی کنید. این مقدار دقیقا 2 برابر حافظه اندروید وییر است و به این ترتیب به کاربر آزادی عمل بیشتری برای ذخیره سازی فایل های مورد نظرش می دهد.
اپل واچ در 6 ورژن مختلف با نام های Apple watch, Apple Watch sport, Apple Watch Edition موجود خواهد بود و این یعنی برای هر نفر 36 انتخاب از طرح و مدل های مختلف این ساعت تکنولوژیک وجود دارد.
از نظر سخت افزاری می توان گفت که این ساعت چیزی ما بین آیفون 6 و ipod nano است.
درباره باتری این ساعت هوشمند باید گفت که اپل این را پذیرفته که گجت پرچمدارش باید روزی یکبار شارژ شود والبته این جای شرمندگی برای اپل دارد، زیرا که انتظار می رفت دستگاهی که مجهز به GPS هم نیست حداقل تا 48 ساعت بدون شارژ مجدد باتری خود را زنده نگه دارد.
درباره قیمت این ساعت پرطرفدار، اخبار نشان می دهد که مدل های ساده آن از 450 دلار شروع می شود و مدل های اسپورت ان تا 17000 دلار خواهد بود.
فعلا تنها نقص بزرگ این ساعت عمر باتری کوتاه ان می باشد که البته چندان هم غیر قابل حل نیست. زیرا که حالت Power saving نیز برای ان در نظر گرفته شده است که با استفاده از ان می توانید عمر باتری را کمی بیشتر کنید.
برای این که صاحب یکی از 36 مدل اپل شوید باید تا تابستان منتظر بمانید ولی به نظر می رسد که ارزشش را دارد...

نظرات : 0

ثبت نظر

18380