۱۴۰۳ سه شنبه ۲۴ مهر

امکان تماس صوتی در واتس اپ به بلک بری رسید

به کزارش ICTPRESS ، همانطور که پیش از این در آی نیوز به اطلاعتان رسانده بودیم اپلیکیشن واتس اپ مدتی است که به ویژگی تماس صوتی مجهز شده و آرام آرام ان  را به سیستم عامل های مختلف اورده است. اول اندروید که پر مخاطب ترین سیستم عامل دنیاست به این ویژگی مجهز شد و پس از ان هم iOS و ویندوز فون ازامکان برقراری تماس صوتی در واتس اپ برای کاربرانشان بهره مند شدند. ولی در مورد بلک بری اوضاع چگونه است؟
بله اگر نوبتی هم باشد، نوبت به سیستم عامل بلک بری می رسد که به تازگی نسخه 2.12.1.2 واتس اپ برای این اپلیکشن امکان برقراری تماس صوتی را به کاربرانش می دهد.
همانطورکه می دانید تماس صوتی در واتس اپ کاملا رایگان است و شما می توانید با دوستانتان در ان طرف آب ها، قاره ها و کشورهای دیگر هم به صورت کاملا رایگان و تنها با اتصال به اینترنت، تماس صوتی برقرار کنید.
در نسخه جدید بلک بری با فشردن Search می توان به راحتی به پیام های، چت ها و مخاطبین شخصی دسترسی پیدا کرد. دراین نسخه همچنین فونت های اپلیکیشن با سیستم عامل بلک بری 10.3 هماهنگ شده است. در این نسخه کاربران می توانند برای هریک از مخاطبین خود عکس دلخواه انتخاب کرده و آهنگ دریافت تماس برای هر مخاطب را به سلیقه خود انتخاب کنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

17439