۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۵ مهر

عرضه موبایل شگفت انگیز Lenovo Vibe Z2 Pro با گارانتی سازگار ارقام

به گزارش ICTPRESS، لنوو دارای 6 سری موبایل با نام های A,S,K,P و Vibe است که هرکدام از این سری ها از تلفن های متعددی تشکیل شدند.
شرکت سازگار ارقام تنها شرکتی است که با گارانتی این محصولات را وارد بازار های موبایل ایران کرده است. از این مدل ها می توان به S90,P70,A6000,VIBE X2 PRO و Vibe Z2 Pro اشاره کرد که در ادامه به توضیحاتی در مورد مشخصات فنی Z2Pro می پردازیم.
از ویژگی هایZ2 Pro  پرچمدار موبایل های لنوو می توان به  پردازنده Qualcomm® Snapdragon™ ۸۰۱ ۲٫۵GHz با حافظه رم 3 گیگابایت اشاره کرد که بسیار برای عکاسی، دیدن فیلم با کیفیت های بالا و استفاده از نرم افزار ها و بازی های پر قدرت مناسب است. دوربین 16 مگاپیکسلی  به همراه  حسگر BSI و لنز استداندارد 9:16در پشت موبایل این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا با کیفیت 4K به ضبظ لحظات شیرین خود بپردازد و با استفاده از ویژگی های بیشتری که دوربین این موبایل دارد به راحتی می توان تصاویر ورزشی و پاناروما با کیفیت را ضبظ کرد. سیستم عامل اندروید 4.4 کیتکت، صفحه نمایش 6 اینچی  با رزولوشن2560x1440 و محافظ ضد خش از جنس Gorilla Glass 3، قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت و شبکه LTE از دیگر ویژگی های Z2 Pro است.
بدنه آلومینیومی با ضخامت 7.8 میلیمتری و وزن 179 گرم و با زیبایی منحصر به فردی طراحی شده است که به راحتی می توان در جیب یا کیف قرار بگیرد. با استفاده از  باتری Li-Po 4000 به راحتی می توان تا 45 ساعت مکالمه تلفنی داشت و تا 948 ساعت از تلفن همراه در حالت استند بای استفاده کرد.
تلفن همراه Lenovo Vibe Z2 Pro با رنگ های طلایی، سفید، تیتانیوم و با 1سال گارانتی سازگار ارقام به زودی در بازارهای موبایل عرضه می شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

47202