۱۴۰۳ یکشنبه ۲۲ مهر

خداحافظی با دراپ باکس با سرویس ابری وسترن دیجیتال

به گزارش ICTPRESS ، اگر قرار باشد منصفانه قضاوت کنیم ویژگی ابر که با هارد دیسکها ارائه میشود به هیچ عنوان جالب نیست. بندرت پیش میآید که بتوان کاربران را مجاب کرد تا از سرویسهایی مانند Dropbox و یا Google drive چشم پوشی کنند و تصمیم بگیرند که از آن استفاده کنند. 
ولی وسترن دیجیتال روش جدیدی را بکار گرفته تا کاربر را تشویق کند از این سیستم استفاده کند. 
بستر جدیدی که وسترن دیجیتال پیاده کرده My cloud OS 3 میباشد که برای هارد دیسکهای متصل (شامل هارد دیسکهای موجود در شبکه) امکاناتی را فراهم میکند که در سرویسهای آنلاین میتوان از آن استفاده کرد. 
نه تنها بین کامپیوترها سینک میشود بلکه حتی بین دوربین گوشیها نیز این اتفاق رخ میدهد. کاربر میتواند به محل ذخیره دیتا ، هم از طریق نرم افزار و هم از طریق وب دسترسی داشته باشد. 

 

 

 

 


مشابه این سرویس وجود دارد، ولی به هر حال وسترن دیجیتال برای کاربر راه اضافه ای قرار داده که میتواند به اطلاعات ذخیره شده خود دسترسی داشته باشد.
این ویژگی به فراهم بودن امکانات نرم افزاری و سخت افزاری بستگی دارد، ولی خیلی معطل نمیشوید. 
وسترن دیجیتال نسخه بروز شده My Cloud Mirror را برای My Cloud OS 3 و همچنین برنامه های اندروید و iOS که اواخر این ماه وارد بازار میشود فراهم کرده تا کاربر بتواند براحتی به عکسهای خود دسترسی داشته باشد. 
سئوالی که اینجا مطرح میشود این است که آیا نسخه بروز شده وسترن دیجیتال به حدی است که نظر کاربر را جلب کند یا خیر. 
رقیب سرسخت وسترن دیجیتال، سیگیت نیز سرویس مشابهی بنام Wuala دارد. به هر حال نباید از این نکته چشم پوشی کرد که کاربران تا زمانیکه با سرویس فعلی خود براحتی و بدون مشکل کار میکنند به سختی به دنبال برنامه ها و سرویس های دیگر میروند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

36513