۱۴۰۳ یکشنبه ۲۲ مهر

15 روز تا رونمایی فناوری پوشیدنی جدید مایکروسافت زمان باقیست

به گزارش ICTPRESS، طبق گزارشهایی که روز گذشته از اسپانیا بیرون آمد این مدل که برای حفظ تناسب اندام ساخته شده "Envoy" نامیده می شود و نسبت به اولین مدل از طراحی بسیار بهتری برخوردار است.
انحنایی که به آن داده شده باعث می شود که خیلی بهتر و راحت تر روی مچ دست قرار بگیرد. پنل جلویی از جنس فلز است و بر خلاف مدل اول باطری در کناره بند قرار داشت در مدل جدید در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.
محصول جدید مایکروسافت می تواند ارتفاع ورزش شما را اندازه گیری کند یعنی وقتی که از پله ها بالا و پایین می روید قادر به اندازه گیری ارتفاع است، هم چنین ضربان قلب، تعداد قدمها، محاسبه میزان کالری سوخته شده و مواردی از این دست توسط این بند زیر نظر خواهد بود.
این پوشیدنی جدید با برنامه های مخصوص سلامت برای iOS، اندروید و ویندوز فون سازگار است و به کاربران اجازه می دهد که میزان ورزش و تمرینهای خود را تحلیل کنند تا ببینند که تا چه اندازه به اهدافی که برای خود در نظر گرفتند نزدیک شدند.
همچنین باند 2 قادر است که میزان استراحت شما در شب را اندازه گیری کند.
اگر طبق شایعات این مدل در مراسم 14 مهر معرفی شود شاهد اطلاعات بیشتر مانند قیمت و زمان عرضه به بازار خواهیم بود. مطمئننا اکثر مردم منتظر دیدن گوشیهای هوشمند لومیا 950 و لومیا 950 ایکس ال هستند ولی برای علاقمندان به دستگاههای پوشیدنی دیدن مدلی که به فکر سلامتی و حفظ تناسب اندام باشد خالی از لطف نیست.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

55349