۱۴۰۳ سه شنبه ۲۴ مهر

پایان دوره کارآموزی دانشجویان دانشگاه های معتبر کشور در فناپ

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، مرکز فناوری و نوآوری شرکت فناپ، یکم خردادماه سال جاری طی فراخوانی اعلام کرد که برای پذیرش کارآموزان دانشگاه‌های مختلف آمادگی دارد. به دنبال این اعلام فراخوان نزدیک به 200 دانشجو، داوطلب گذراندن دوره کارآموزی خود در این شرکت شدند که در مجموع 30 نفر مورد پذیرش قرار گرفتند. این کارآموزان، دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی شریف، امیرکبیر، تهران، الزهرا، شهید بهشتی و دانشگاه آزاد بودند.
از سوی دیگر با هماهنگی شرکت‌ها و واحدهای زیرمجموعه فناپ، نزدیک به 45 پروژه به‌منظور مشارکت کارآموزان معرفی شد. در این دوره سه ماهه، کارآموزان در کنار فعالیت روی برخی از پروژه‌ها، در کارگاه‌های آموزشی حضور می‌یافتند و فضای برخی شرکت‌ها را از نزدیک می‌دیدند.
مرکز فناوری و نوآوری فناپ، امروز با برگزاری مراسمی با حضور شهاب جوانمردی مدیرعامل فناپ، مصطفی نقی‌پورفر مدیرمرکز نوآوری و فناوری شرکت، مربیان دوره کارآموزی و کارآموزان، پایان این دوره را جشن گرفت.
در این مراسم بعضی از کارآموزان به شرح فعالیت‌هایی که روی برخی پروژه‌های خاص انجام دادند، پرداختند. مدیرعامل فناپ نیز با اشاره به اهمیت و تاثیرگذاری دوره‌های کارآموزی در آینده شغلی افراد گفت: "فناپ تا امسال برای پذیرش کارآموز، آمادگی جدی نداشت اما پس از شکل‌گیری مرکز نوآوری اقدام به برپایی دوره کارآموزی کرد."
جوانمردی افزود: "قصد داریم با تجربه‌ای که از اجرای این برنامه به دست آوردیم، برگزاری دوره‌های کارآموزی را توسعه دهیم."
او اظهار امیدواری کرد که برگزاری چنین دوره‌ای، فرصتی برای همکاری جدی‌تر فناپ با فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها است و از مرکز نوآوری برای به جا گذاشتن این تجربه خوب قدردانی کرد.
در پایان این مراسم، از مهرزاد جعفری، عباس یزدان‌پناه، اعظم‌پور و حمیده حبیبی به عنوان چهار مربی برتر این دوره کارآموزی تقدیر شد. همچنین از تمامی 30 نفر کارآموز پذیرش‌شده نیز با اهدای کارت‌ هدیه قدردانی شد.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

24998