۱۴۰۳ یکشنبه ۲۲ مهر

GITEX 2015 Dubai : رونمایی از پلتفرم ابری جدید آکرونیس در نمایشگاه جیتکس

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، کمپانی آکرونیس که در حوزه نگهداری و محافظت از اطلاعات فعالیت میکند تصمیم دارد به تمام شرکتها و صنایع با هر اندازه_ای که هستند راه_حلهای نگهداری و محافظت از اطلاعات ارائه دهد.
پلتفرم ابری آکرونیس توسط AnyData Engine پشتیبانی میشود و بهترین امکانات را در این زمینه در اختیار مشتریان خود میگذارد.
از جمله سرویسهایی که در جیتکس 2015 در غرفه #آکرونیس به نمایش در می_آید بکاپگیری از ابر، سرویس بازیابی اطلاعات در زمان وقوع بلایا و حوادث، #ابر فایلها و دسترسی پیشرفته است.

 

 

 

 


مدیر بخش آفریقا و خاورمیانه آکرونیس گفت: منطقه #خاورمیانه بازاری بسیار مهم و حیاتی برای محافظت از دیتا است و آکرونیس سعی کرده که همیشه حضوری پرقدرت و پررنگ داشته باشد و نمایشگاه جیتکس 2015 پلتفرمی ایده_آل برای ما است تا بتوانیم جدیدترین فناوریهای خود را به همگان نشان دهیم.

GITEX_2015_Dubai#

سی و پنجمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات #دوبی "جیتکس 2015" از 26 تا 30 مهر 94 در امارات برگزار میشود. از امروز فقط سه روز تا بازگشایی رسمی نمایشگاه جیتکس دوبی در مرکز تجارت جهانی این شهر ، زمان باقیست.

 

اگر علاقه مند به دریافت اخبار نمایشگاه جیتکس قبل، حین برگزاری و پس از برگزاری نمایشگاه خصوصا جیتکس 2015 هستید می توانید از طریق سایت www.ictpress.ir با جستجوی کلید واژه GITEX2015Dubai به راحتی به این اخبار دسترسی یابید و یا از طریق لینک زیر اقدام کنید:


http://www.ictpress.ir/?lang=fa&act=search&myquery=gitex

نظرات : 0

ثبت نظر

25982