۱۴۰۳ سه شنبه ۲۴ مهر

اینوتکس 2016 : حضور بیش از ۱۵ حوزه فناوری در نمایشگاه

به گزارش ICTPRESS به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین نشست شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری (اینوتکس 2016) دیروز 28 مهرماه 94 با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، رئیس پارک فناوری پردیس، مسئولان نمایشگاه، نمایندگان دستگاه های مرتبط از جمله سازمان صدا و سیما، وزارت امور خارجه، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ستاد توسعه فناوری نانو و مرکز همکاری های فناوری و نوآوری برگزار شد.
سورنا ستاری در این نشست با تاکید بر حمایت همه جانبه معاونت علمی و فناوری از این نمایشگاه، خواستار مشارکت بیش از پیش دستگاه های ذیربط به ویژه خانواده فناوری کشور برای تحقق هرچه بهتر اهداف این نمایشگاه شد.
حمیدرضا امیری نیا رئیس اینوتکس 2016 نیز ضمن تشریح اهداف و رویکردهای این نمایشگاه، عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، برای دوره آینده اینوتکس، بخش های تخصصی فناوری پیش بینی شده که اینوتکس رسانه از جمله این بخش ها خواهد بود.
توجه به همکاری با کشورهای اسلامی، برنامه ریزی برای برگزاری نشست های تخصصی در حاشیه نمایشگاه، لزوم شناسایی نیازهای فناوری کشور و تامین آن ها از طریق نمایشگاه، جلوگیری از موازی کاری، جلب همکاری سفارتخانه ها و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور برای شناسایی و جذب شرکت های توانمند و اطلاع رسانی گسترده و هدفمند به ذینفعان داخلی، از جمله نکات مورد اشاره اعضای شورای سیاست گذاری اینوتکس در این نشست بود.
تا کنون چهار دوره از نمایشگاه اینوتکس به همت معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری برگزار شده و اینوتکس2016 پنجمین دوره از این نمایشگاه است.

نظرات : 0

ثبت نظر

79250